Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:01
Ik wil een stream van een website via kodi afspelen (via ipad of chromecast naar de tv gaat prima) , maar het leek me grappig om het via kodi te proberen, maar krijg het niet voor elkaar, wellicht doe ik iets verkeerd.

Volgens een topic op het kodi forum zou je een bestand moeten maken met extensie .STRM en daarin de link naar de site en zou je een stream moeten toevoegen. Maar ik krijg een foutmelding dat dit niet werkt. als ik dit .strm bestand kies.

Verder heb ik gezocht naar "web viewer" maar deze add-on lijkt niet meer onder kodi 19 te selecteren te zijn.

Weet iemand of je uberhaupt een websitestream kan weergeven via Kodi 19 en zou ja, is bovengenoemde aanpak dan de juiste?

Ik draai kodi op een Vero4K+ maar heb geen device voor PVR/Live TV.

[ Voor 21% gewijzigd door mtv1 op 20-04-2021 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

mtv1 schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:00:
Ik wil [knip] via kodi afspelen (via ipad of chromecast naar de tv gaat prima) , maar het leek me grappig om het via kodi te proberen, maar krijg het niet voor elkaar, wellicht doe ik iets verkeerd.

Volgens dit topic https://kodi.wiki/view/In...ms#The_.STRM_file_method: zou je zo een stream moeten toevoegen. Maar ik krijg een foutmelding dat dit niet werkt. Daarnaast gezocht naar "web viewer" maar deze add-on lijkt niet meer onder kodi 19 te selecteren te zijn.

Weet iemand of je uberhaupt een website kan weergeven via Kodi 19 en zou ja, is bovengenoemde aanpak dan de juiste?

Ik draai kodi op een Vero4K+
Voordat ik überhaupt op je vraag in kan gaan, deze melding krijg ik meteen voor de kiezen via je link;

Waarschuwing: mogelijk beveiligingsrisico

Firefox heeft een mogelijk beveiligingsrisico gedetecteerd en is niet doorgegaan naar thestreamers.live. Als u deze website bezoekt, zouden aanvallers gegevens kunnen proberen te stelen, zoals uw wachtwoorden, e-mailadressen of creditcardgegevens.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:01
Begrijpelijk dat je er dan niet op in kan gaan, ik heb niet de intentie om dergelijke aanvallen of sites te promoten ;-) ik heb alle links verwijderd behoudens onderstaande.

https://www.koninklijkhui...concert-van-the-streamers

Het gaat me uiteraard niet om deze site maar om een mogelijke oplossing voor mijn vraag !!

[ Voor 63% gewijzigd door mtv1 op 20-04-2021 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

mtv1 schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:48:
Begrijpelijk dat je er dan niet op in kan gaan, ik heb niet de intentie om dergelijke aanvallen of sites te promoten ;-)

Dit betreft de website van de band the streamers, die op koningsdag een optreden verzorgen via internet. Via chrome speelt deze website gewoon af.............
Edge Chromium (via desktop) geeft eveneens een waarschuwing. Waarom Chrome deze niet geeft?

Je verbinding is niet privé

Kwaadwillende gebruikers proberen mogelijk uw gegevens te stelen van thestreamers.live (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcards).
NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID

Afijn, ik laat het maar even voor wat het is ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-04 19:40
Ander topic

[ Voor 94% gewijzigd door edklavertje op 27-04-2021 11:16 ]