Goedemiddag allen tezamen.
Ik heb hier een PC'tje staan die niet aan gaat.
Nou doe ik af en toe voor de hobby wat reparaties, assemblage en inkoop/verkoop.
Bij het verwijderen van de CPU zag ik al twee vlekjes waarvan ik zoiets had van 'dat klopt niet'.
Bij nadere inspectie van de socket, zie ik afwijkende pinnetjes (zie foto):
:strip_exif()/f/image/k7egLrZGdGvraZhGjETyeAIX.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat hier overigens om een Asus H97-Pro.
Aangezien de klant inmiddels een nieuwe config door mij heeft laten bouwen, heb ik het moederbord opgenomen en kan ik er eigenlijk mee doen wat ik wil. Heb vroeger wel eens wat rechtgebogen en dat werkte, maar dit is toch anders dan toen.
Ik wil het niet uitbesteden en had graag wat tips/advies gehad om hier zelf mee te rommelen. Het is dus niet erg als het niet lukt of verslechtert. Bij voorbaat dank.
Groet Youri
Ik heb hier een PC'tje staan die niet aan gaat.
Nou doe ik af en toe voor de hobby wat reparaties, assemblage en inkoop/verkoop.
Bij het verwijderen van de CPU zag ik al twee vlekjes waarvan ik zoiets had van 'dat klopt niet'.
Bij nadere inspectie van de socket, zie ik afwijkende pinnetjes (zie foto):
:strip_exif()/f/image/k7egLrZGdGvraZhGjETyeAIX.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat hier overigens om een Asus H97-Pro.
Aangezien de klant inmiddels een nieuwe config door mij heeft laten bouwen, heb ik het moederbord opgenomen en kan ik er eigenlijk mee doen wat ik wil. Heb vroeger wel eens wat rechtgebogen en dat werkte, maar dit is toch anders dan toen.
Ik wil het niet uitbesteden en had graag wat tips/advies gehad om hier zelf mee te rommelen. Het is dus niet erg als het niet lukt of verslechtert. Bij voorbaat dank.
Groet Youri
:strip_exif()/f/image/VzsTfLyoNLdzyVFu6xLzC7Ph.jpg?f=fotoalbum_large)