Hallo gaming fanatiekelingen
Dit gaat mijn eerste post zijn op dit forum.
Een advies vraag.
Ik heb zelf namelijk helemaal niks met alle onderdelen die onder de behuizing te vinden zijn.
Ik zoek een?
videokaart
Ik heb een zoontje van 10. Zijn kinderkamer wordt een grote jongens kamer (lees: hoogslaper met speelhuisje eronder wordt normaal bed met bureau)
"mama ik wil heel graag een computer op mijn kamer"
Deze info heb ik aan Clonny / Dante te danken.
Het klinkt hier dagelijks door mijn huiskamer "mijn naam is Dante en dit is weer een nieuwe video van rrrrooooblox"
(dit speelt zich af op mijn TV)
1se spel: roblox
(ook paar andere spellen kunnen kiezen zou leuk zijn)
Dit is de pc:
AMD ryzen 5 2600 wraith boxed processor
MSI B450M mortar max moederbord
gigabyte 256GB NVMe m.2 ssd
g.skill f4-3000c16s-16gisb intern geheugen
gigabyte gp-p450b psu voeding
Wat ik niet heb is een videokaart.
Wat is je budget?
100,-
Ik besef mij dat dit een duur ding is en dat er allerlei soorten en maten in te vinden zijn.
Hierdoor loop ik tegen 2 dingen aan.
1. al die cijfertjes, aansluitingen, GB, GDDR3456 noem het maar op. Het zegt mij niks.
2. Ik ga er vanuit dat een videokaart te vervangen is? Ik zou graag willen beginnen met een eenvoudig budget exemplaar omdat er eerst maar eens aangekeken moet worden hoeveel interesse mijn zoontje er in blijft houden. (wordt het minder, blijft het hetzelfde of wordt hij fanatiek?)
Ik begrijp dat jullie graag zien dat ik zelf moeite doe en dus iets aandraag en dat zou ik ook best willen doen, maar zoals ik al zei, al die info zegt mij helemaal niets, dus ik weet ik niet waar ik naar zit te kijken.
Laat ik deze dan eens noemen
Sapphire Pulse Radeon RX 550 4GD5 (11268-01)
Specifieke vraag: zouden jullie mij kunnen helpen aan een leuke budget videokaart. Nieuw of 2de hands maakt mij niet uit.
Dit gaat mijn eerste post zijn op dit forum.
Een advies vraag.
Ik heb zelf namelijk helemaal niks met alle onderdelen die onder de behuizing te vinden zijn.
Ik zoek een?
videokaart
Ik heb een zoontje van 10. Zijn kinderkamer wordt een grote jongens kamer (lees: hoogslaper met speelhuisje eronder wordt normaal bed met bureau)
"mama ik wil heel graag een computer op mijn kamer"
Deze info heb ik aan Clonny / Dante te danken.
Het klinkt hier dagelijks door mijn huiskamer "mijn naam is Dante en dit is weer een nieuwe video van rrrrooooblox"
(dit speelt zich af op mijn TV)
1se spel: roblox
(ook paar andere spellen kunnen kiezen zou leuk zijn)
Dit is de pc:
AMD ryzen 5 2600 wraith boxed processor
MSI B450M mortar max moederbord
gigabyte 256GB NVMe m.2 ssd
g.skill f4-3000c16s-16gisb intern geheugen
gigabyte gp-p450b psu voeding
Wat ik niet heb is een videokaart.
Wat is je budget?
100,-
Ik besef mij dat dit een duur ding is en dat er allerlei soorten en maten in te vinden zijn.
Hierdoor loop ik tegen 2 dingen aan.
1. al die cijfertjes, aansluitingen, GB, GDDR3456 noem het maar op. Het zegt mij niks.
2. Ik ga er vanuit dat een videokaart te vervangen is? Ik zou graag willen beginnen met een eenvoudig budget exemplaar omdat er eerst maar eens aangekeken moet worden hoeveel interesse mijn zoontje er in blijft houden. (wordt het minder, blijft het hetzelfde of wordt hij fanatiek?)
Ik begrijp dat jullie graag zien dat ik zelf moeite doe en dus iets aandraag en dat zou ik ook best willen doen, maar zoals ik al zei, al die info zegt mij helemaal niets, dus ik weet ik niet waar ik naar zit te kijken.
Laat ik deze dan eens noemen
Sapphire Pulse Radeon RX 550 4GD5 (11268-01)
Specifieke vraag: zouden jullie mij kunnen helpen aan een leuke budget videokaart. Nieuw of 2de hands maakt mij niet uit.