Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVDE
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-04 13:21
Goedendag,
Ik ben tevergeefs op zoek naar een nieuwe LG V60 single screen. Meebepaalt het Europese model "lmv600ea".

Op Ebay vind ik nog wel een toestel in Duitsland, maar dat is een double screen.

Importeren uit VS, aliexpress en dergelijke wil ik vermijden wegens taxen + deze kan je niet rooten voor zover ik al ontdekt heb.

Alvast bedankt! :)

Beste antwoord (via rens-br op 21-04-2021 12:10)

• JVDE
Gisteren reply gehad van LG, helaas verwijzen zij mij door naar hun dealers met de vraag of het product nog ergens beschikbaar was... Wat een reply.

Daarna de knoop doorgehakt en op ebay.de een dualscreen gekocht. Lijkt wel één van de laatste van Europa te zijn tot hiertoe.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:45
Marktplaats is het te vinden evt. Ander Ebay of dergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien dit om leveringen gaat, verhuis ik je topic even van AND naar TPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVDE
corporalnl schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:14:
Marktplaats is het te vinden evt. Ander Ebay of dergelijke.
Graag eens kijken voor je dingen zegt :p

Marktplaats -> is een 2e hands toestel
Ebay -> zijn allemaal dual screens of buiten de EU toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:45
JVDE schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:34:
[...]

Graag eens kijken voor je dingen zegt :p

Marktplaats -> is een 2e hands toestel
Ebay -> zijn allemaal dual screens of buiten de EU toestellen
Ah inderdaad iets te snel. Nieuw zal je ze niet vinden denk ik. In ieder geval niet in EU. ( Misschien een locale winkel )

Of evt LG benaderen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• JVDE
Gisteren reply gehad van LG, helaas verwijzen zij mij door naar hun dealers met de vraag of het product nog ergens beschikbaar was... Wat een reply.

Daarna de knoop doorgehakt en op ebay.de een dualscreen gekocht. Lijkt wel één van de laatste van Europa te zijn tot hiertoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje1905
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 13-01-2023
Het is mij gelukt (op het nippertje?).
Toch nog eentje via Ebay.de in de VS gevonden. Geen dual, wilde ik toch niet.
Een blauwe. Prima zo.
Wel veel moeite op het net moeten doen voor case en screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-05 21:15
Pff zou die ook wel willen als opvolger voor de G8s, maar nergens te krijgen inderdaad en de Velvet is beduidend minder.

De usa versies schijnen hier weer niet allemaal te werken en ook lastig met eventuele garantie lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-05 21:15
*knip*. Zou je daarvoor een advertentie willen maken in de V&A?

[ Voor 81% gewijzigd door rens-br op 31-08-2021 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 18:10
Ik heb recent een NIEUWE LG V60 gekocht via Ebay, meerdere om precies te zijn. Ook voor vrienden.

Man wat een kanon van een telefoon is het, sowieso is het qua omvang een monsterr, maar ook qua prestaties. Ik heb hem nog niet met mijn eigen SIM gebruikt (ik gebruik mijn telefoon heel de dag als mobiele hotspot) - maar tot nu toe is de accuduur echt beestachtig.

Ik film zelf heel regelmatig bij concerten en festivals, om terug te komen in de ervaring vind ik het mooi dit op zijn tijd een keer terug te kijken. Vroeger deed ik dit met de Lumia 920, gevolgd door de Lumia 950. Toen Microsoft stopte met telefoons, waren ook de goede cameratelefoons (audio recording vooral) verdwenen in mijn ogen.

Tot ik de LG V30 kocht. Deze deed dit al erg goed, tot op de dag van vandaag voor mij. Ik ben benieuwd wat de V60 me hier gaat brengen. De eerste indruk is erg goed, je kan tijdens opname horen wat je opneemt met (bluetooth) oortjes. Zo kreeg ik een goede indruk op wat hij opneemt terwijl ik hem bij mijn geluidsset houd op maximaal volume. Geweldig! Ik deel graag meer. Geweldige telefoon! Jammer dat LG niet meer van de partij is, Samsung heeft me nooit kunnen bekoren. Apple (rommel) al helemaal niet, accu verwisselen - telefoon stopt ermee. Droeftoeters! >:)

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vodkajus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09-2024
Zelfs in 2023 is LG V60 met nederlandse bands (global version LMV600EA) moeilijk te verkrijgen.
leuk alternatief is LG V50S.
Pagina: 1