verhogen privacy accounts

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIIIIIIIIIII
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 28-04 08:31
Hallo Tweakers, na de laatste berichtgeving van allekabels.nl maak ik mij steeds meer zorgen om mijn data. Ik gebruik voor al mijn nieuwe accounts mijn eigen privé adres (voornaamachternaam@gmail.com) en geef altijd trouw mijn adres, voor- en achernaam en geboortedatum op. Ik begin nu pas (ik weet het, erg laat) te realiseren dat dit niet handig is. Ik wil dit anders doen om mijzelf te beschermen door bijvoorbeeld voornaamachternaam.bedrijfsnaam@gmail.com te doen. Deze mails komen immers nog steeds aan bij voornaamachternaam@gmail.com. Gebruiken van een password manager (ik moet nog kijken welke het beste zijn). Hebben jullie tweakers tips?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Op deze manier zijn nog steeds je voor en achternaam bekend
Het enigste is dat jij weet waar het lek zit door toevoeging van bedrijf.

Ik gebruik lastpass.. inmiddels betaald maar het werkt prima.
Moeders is inmiddels ook over. Die had echt 300 papiertjes met codes.
Nu lekker in de lastpass familie account

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Goed dat je er aandacht aan geeft!
IIIIIIIIIIII schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:57:
Ik wil dit anders doen om mijzelf te beschermen door bijvoorbeeld voornaamachternaam.bedrijfsnaam@gmail.com te doen. Deze mails komen immers nog steeds aan bij voornaamachternaam@gmail.com.
Onjuist, mail aan Jan.jansen@gmail komt niet aan bij Jan@gmail. Je denkt vast aan naam+bedrijf@gmail. :)

Maar: Persoonlijke Privacy Topic staat al vol met tips. Concrete vragen kunnen w.m.b. altijd in eigen losse topics, maar omdat je om algemene tips gaat lijkt het me beter om dat algemene topic door te lezen en er later zo nodig door te vragen of dan alsnog een topic openen met concrete vragen :) Ik sluit dit wel om te voorkomen dat de algemene discussie op te veel plaatsen gaat lopen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.