Hallo, ik heb een filmpje gemaakt op mijn Ipad air. Deze wil ik overzetten naar mijn hp laptop. Dit deed ik ook met mijn vorige Ipad. Met een kabel maak ik de verbinding en krijg ik ook de vraag voor toestemming op mijn Ipad Air. Vervolgens open ik de map op mijn laptop, maar daar staan dan niet alle foto's en video's. Ook in Icloud kan ik de video niet vinden. Op de Ipad staat bij de video dat 1 onderdeel niet geupload naar Icloud omdat de opslag te weinig is. Bij instellingen staat echter dat er meer dan genoeg ruimte is (100 mb gebruikt van 5 GB). Ik heb het nu geprobeerd met een USB-C kabel van android telefoon, omdat de kabel van IPad Air geen ingang in de laptop heeft. Zou dat het kunnen zijn? Ik heb krijg wel verbinding met elkaar. Ook heb ik nu via de bluetooth verbinding met elkaar. Maar hoe kan ik dan een bestand overzetten? Ook heb ik het bestand in Icloud drive opgeslagen. Maar ook dan zie ik hem op de laptop niet terug. Iemand een idee wat hier niet goed gaat en hoe ik de video op mijn laptop kan krijgen? Alvast bedankt.
Je kunt als workaround de video via het deel menu uploaden naar een externe dienst (Google Drive, Dropbox etc.) en vervolgens de video downloaden op je laptop.
Je kunt inderdaad de video eventueel uploaden naar een clouddienst, YouTube of bijv. naar jezelf mailen.
Maar goed, het zou ook moeten werken via het Apple ecosysteem.
Synct de video wel naar iCloud als je iPad verbonden is met Wi-Fi en aan de stroom hangt? (Je zou hem dan bijv. via iCloud.com kunnen downloaden of via iCloud for Windows)
En je ziet de video ook niet als je hem bekabeld aansluit aan de PC en de ingebouwde Windows 10 foto's applicatie gebruikt en dan importeren?
Maar goed, het zou ook moeten werken via het Apple ecosysteem.
Synct de video wel naar iCloud als je iPad verbonden is met Wi-Fi en aan de stroom hangt? (Je zou hem dan bijv. via iCloud.com kunnen downloaden of via iCloud for Windows)
En je ziet de video ook niet als je hem bekabeld aansluit aan de PC en de ingebouwde Windows 10 foto's applicatie gebruikt en dan importeren?
Okay, we zijn er weer mee bezig.
Het synct inderdaad niet. Dus dat downloaden van cloud.com werkt niet.
We zien de video ook niet als we hem aan de laptop aansluiten...
bewaren in google drive doet hij niet. Die optie selecteren we ook wel, maar er gebeurd niets...
waarom is dat?
Bluetooth staat aan en is verbonden.
Het synct inderdaad niet. Dus dat downloaden van cloud.com werkt niet.
We zien de video ook niet als we hem aan de laptop aansluiten...
bewaren in google drive doet hij niet. Die optie selecteren we ook wel, maar er gebeurd niets...
waarom is dat?
Bluetooth staat aan en is verbonden.
[ Voor 26% gewijzigd door paper towel op 15-05-2021 13:31 ]