Dringend een nieuwe bak nodig, moet snel beschikbaar zijn. Zeker en vast niet de zwaarste games. Eerder medium range in de trend van League of Legends. Moet verder veel tegelijk kunnen multitasken op twee schermen HDMI.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
medium games runnen. telegram en discord en Spotify full continue runnen. Tientallen tabs tegelijk open in browser.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb enkel de bak nodig. De rest heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16gig ram min. 500gig ssd min. Grafisch mag het voor mij wat minder. Mag zelfs een cpu met i gebouwde gpu zijn. Zolang ik twee schermen kan aansluiten is het al oke.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liever goedkoper dan duur, maar wel met aandacht voor een goeie prijs/kwaliteit verhouding.
Ga je overklokken?
neen
Wat verwacht je van ons?
Een link voor een. Goeie prebuildbak
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
medium games runnen. telegram en discord en Spotify full continue runnen. Tientallen tabs tegelijk open in browser.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb enkel de bak nodig. De rest heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16gig ram min. 500gig ssd min. Grafisch mag het voor mij wat minder. Mag zelfs een cpu met i gebouwde gpu zijn. Zolang ik twee schermen kan aansluiten is het al oke.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liever goedkoper dan duur, maar wel met aandacht voor een goeie prijs/kwaliteit verhouding.
Ga je overklokken?
neen
Wat verwacht je van ons?
Een link voor een. Goeie prebuildbak