12 x 330WP | Oost/west
Om gedonder te voorkomen zou ik i.i.g. beginnen met het een en ander te overleggen met je (naaste) buren. Misschien dat je kan beginnen met aan de buurvrouw te vragen of en hoe zij het plaatsten van hun schuurtje geregeld hebben?
Ik vraag mij ook af hoe de clausule uit het contract gehandhaafd wordt als er zoveel schuurtjes e.d. gedoogd worden maar blijkbaar toch soms actie op wordt ondernomen. Alleen door de andere buren?
Ik vraag mij ook af hoe de clausule uit het contract gehandhaafd wordt als er zoveel schuurtjes e.d. gedoogd worden maar blijkbaar toch soms actie op wordt ondernomen. Alleen door de andere buren?
offtopic:
Als je het huis vorig jaar gekocht hebt dan is de akte toch juist jong?
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Je zou aan een notaris of jurist moeten vragen hoe het juridisch zit want ik kan mij iets voorstellen dat als de fabriek niet meer bestaat er geen andere partij meer bestaat. Maar ik ben geen jurist.
Anders gezegd zijn er in jouw contract specifiek partijen benoemd of iets.
[ Voor 16% gewijzigd door Frogmen op 19-04-2021 13:48 ]
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Ik zou zeggen dat als je buren geen bezwaar hebben, dat er dan geen haan naar gaat kraaien.
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Bergdwerg schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:19:
Om gedonder te voorkomen zou ik i.i.g. beginnen met het een en ander te overleggen met je (naaste) buren. Misschien dat je kan beginnen met aan de buurvrouw te vragen of en hoe zij het plaatsten van hun schuurtje geregeld hebben?
offtopic:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Frogmen schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:48:
Je zou aan een notaris of jurist moeten vragen hoe het juridisch zit want ik kan mij iets voorstellen dat als de fabriek niet meer bestaat er geen andere partij meer bestaat. Maar ik ben geen jurist.
Members only:
Inloggen
GreatDictator schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:24:
Ik zou zeggen dat als je buren geen bezwaar hebben, dat er dan geen haan naar gaat kraaien.
Members only:
Inloggen
12 x 330WP | Oost/west
In dat geval zou ik in goed overleg met de buren het schuurtje plaatsen. Eventueel eentje die niet te duur is of die demontabel is. In dat laatste geval kan hij altijd weer verkocht worden mocht er echt trammelant komen.
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Pagina: 1