Verzekering Snorbrommer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
In maart een snorbrommer gekocht niet nieuw maar was best ok.
Dus ik ga een verzekering zoeken online,en kwam een tussenpersoon tegen die mijn snor kon verzekeren voor 45 euro per jaar.
Want ik had nog nooit schade gereden ,had van te voren ook al wat jaren op zo ding gereden.
Gegevens ingevuld enz.
Na 3 dagen had ik nog niets gehoord van die firma dus bellen,maar helaas niet aan de telefoon te krijgen.
Had er genoeg van en heb de verzekering maar opgezegd per mail.
In de tussentijd maar een andere verzekering afgesloten wat binnen een dag geregeld was (top).
Nu komt er 2 weken later een mail van die opzegging dat ze die ontvangen hadden.
En ik dacht mooi das geregeld,maar niets is minder waar.
Kreeg deze week een rekening van de verzekering van 89 euro en centen en dus niet die 45 euro wat op de site berekend was.
Maar ik heb al een verzekering dus wat moet ik hier nu mee.
Verzekering geanulleerd binnen 3 dagen een bevestigings mail gekregen en dan domweg na 2 weken een rekening sturen.
Firma is heel slecht bereikbaar per mail en per telefoon ook niet nemen gewoon niet op.
Wat moet ik nu hiermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:43
Wat je moet is voortaan wat meer geduld hebben, tussentokos vermijden en beginnen met bellen als je haast hebt in plaats van andersom.

Nu kun je slechts de algemene voorwaarden erbij pakken voor een aanknopingspunt.

'Opzeggen' was ook niet slim. Je had je er beter op kunnen beroepen dat door het uitblijven van reactie geen overeenkomst tot stand is gekomen en ter bevestiging daarvan nog een mail stuurt en daar dus ook geheel vanaf ziet. Je kunt een poging doen dat argument alsnog aan te voeren.

Overigens kun je de meeste verzekeringen binnen een aantal dagen na het ontvangen van de polis gratis opzeggen.
De vraag is wat dat betekent voor de bemiddelingskosten van de tussenpersoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Bedankt net een mail gestuurd maar of ik respons krijg is nog de vraag bij deze firma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:43
Theodor schreef op zondag 18 april 2021 @ 12:54:
Bedankt net een mail gestuurd maar of ik respons krijg is nog de vraag bij deze firma.
Wat zei ik hierboven nou over geduld? Waarom moest je binnen 62 minuten na de topicstart een mail sturen naar het bedrijf, nota bene op een zondag?

Zo loop je potentieel betere suggesties mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
*knip* Het noemen van de naam van de verzekeraar is niet de bedoeling in topics over een (lopend) geschil. Ook het linken naar reviews ervan valt hieronder.

[ Voor 71% gewijzigd door Yorinn op 18-04-2021 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:33
Mooi zo laten?

je kan aantonen dat je de verzekering op tijd hebt opgezegd. (mail goed bewaren in je verzonden items) + kan je vaak de verzekeringen per maand opzeggen dus het ergste wat kan gebeuren dat je 1 maand overlap hebt

Verder zou ik de rekening gewoon negeren. Wel even netjes reageren dat je niet van plan bent te betalen omdat je op tijd hebt opgezegd. (14 dagen bedenktijd)

[ Voor 16% gewijzigd door hhoekstra op 18-04-2021 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb zelf ook een motor en auto verzekering gehad via *knip*, wat later is overgenomen door *knip*. Ben er uiteindelijk weg gegaan omdat het altijd duurder werd en ik ergens anders goedkoper terecht kon.

Meermaals telefonisch contact gehad, en verder was online alles zelf te regelen. Dus ik snap niet dat jij geen contact met *knip* kunt krijgen ? Je had zelf online ook de verzekering kunnen stop zetten in het dashboard. Wellicht verstandig om maandag toch te proberen te bellen naar hun?

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 18-04-2021 14:36 . Reden: Naam,verzekeraar weggehaald, gezien deze niets toevoegt aan de discussie. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Je wilt niet weten hoe vaak ik al gebeld heb,verbinding word gewoon verbroken.
Je krijgt ook een standaard mail dat ze contact met je opnemen,niet dus.
Ook was op een geveven moment hun mailbox vol dus ja dan vertrouw ik het al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:09

-tom-562

Oliesjeik

Tip voor de volgende keer: niet op een paar euro kijken en gewoon bij een vertrouwde/bekende verzekeraar een polis afsluitenn. Als het al zo moeilijk is om dit geregeld te krijgen, moet je je voorstellen wat een nachtmerrie het is als je daadwerkelijk schade rijdt...

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wkoa is ook gewoon van toepassing bij verzekeringen. Je hebt binnen 14 dagen na ontvangst van de polis de verzekering opgezegd neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:49
-tom-562 schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:56:
Tip voor de volgende keer: niet op een paar euro kijken en gewoon bij een vertrouwde/bekende verzekeraar een polis afsluitenn. Als het al zo moeilijk is om dit geregeld te krijgen, moet je je voorstellen wat een nachtmerrie het is als je daadwerkelijk schade rijdt...
Ik zit al een tijdje bij deze verzekeraar. en het is een bekende verzekeraar. en heb pre corona ze wel eens nodig gehad. en dat verliep prima. Met corona/thuiswerken durf ik het niet te zeggen. Maar genoeg bedrijven hebben daar moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Probleem opgelost heb net een half uur aan de lijn gehangen en kreeg iemand eraan.
Ze lagen wat achter met de mail (3 weken)????
Gingen nu pas kijken wat ik gestuurd had,oh ja u heeft opgezegd he...
Maar goed kan een slotje op is opgelost
Pagina: 1