Internetverbinding kapt er spontaan mee :(

Pagina: 1
Acties:

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:51

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Ik heb een adsl fast verbinding bij xs4all.Op zich zeer snel maar de laaste tijd heb ik een vaag probleem. Als ik CS aan het doen ben en ik druk op esc om wat te veranderen bij controls ofzo en ik wil dan een andere game joinen dan kan dat niet.Me verbinding ligt er dan uit en ik moet dan rebooten anders krijg ik em niet terug. Soms valt de verbinding in windows ook weg na een tijd. Vooral als ik wat aan het versturen ben via icq ofzo. Vooral het uploaden gaat kut. Ik haal ook nooit de volle upload snelheid en het uploaden houdt ie ook nooit langer vol dan een 15 min.

Help mij

Greetz Brilson

Life goes as it goes.

Verwijderd

Wat voor een OS draai jij ?, werk je met Internet Sharing ?

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook.
ik heb basic adsl van xs4all, en als ik aan het downloaden ben valt na ongeveer een half uur de verbinding dood, ik moet dan ook rebooten om weer een verbinding te kunnen krijgen.
ik heb het volgende draaien:

windows 98 SE
geen internet sharing

bij helpdesk van mxstream weten ze eigenlijk ook niet wat hier de oorzaak van is.

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Ik draai 98se en ik heb de laaste firmware voor de modem er ook al inzitten. Moet ik misschien een patch van microsoft halen?

Life goes as it goes.

Verwijderd

Raar probleem idd, heb een beetje zitten zoeken maar eigenlijk niet echt een oplossing kunnen vinden.

[topic=155404] , staat een vergelijkend probleem met een mogelijke oplossing ? -> hoop dat het werkt :)

En anders deze misschien: [topic=115220]

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Daar heb ik niet veel aan nee. Maar er was toch zo'n tcp/ip patch voor windows?

Life goes as it goes.

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Niemand die iets weet?

Life goes as it goes.

Verwijderd

Ik wacht ook met smart op een oplossing.

geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar tot voor kort had ik een kabelmodem (kabelfoon, teryon)
mischien conflicterende instellingen/ drivers??

Verwijderd

check ff deze instelling:
deze computer > eigenschappen > prestaties > bestandssysteem
tapblad vaste schijf.
de functie van deze computer moet zijn desktop computer.

ik had eerst netwerkserver, omdat dat iets sneller en stabieler zou zijn, maar na de verandering ben ik al 1,5 uur ongestoord aan het downloaden.

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:15
Staat je netwerk kaart op 10 Mbit Half Duplex, zo niet dan moet je dat ff veranderen. Is meestal de oplossing.

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Ok ik ga het even proberen. Ik kan me nic niet instellen want ik heb geen drivers geinstalled want hij werd direct door win98 herkend. het is een 3com 595x ofzo volgens mij. Ik heb een keer drivers proberen te downen voor dat ding maar toen ging windows zeiken heel vaag was het. Heeft iemand voor mij die drivers.

Life goes as it goes.

Pagina: 1