Wat moet ik doen als GTA V niet verder download?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr0ne
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 24-09-2024
Mijn vraag
Ik heb GTA V een tijdje geleden gekocht voor mijn PC. Nu heb ik ook een laptop daarbij gekocht omdat ik nog al veel van huis weg ben voor mijn werk. Nu wil ik GTA V op mijn laptop installeren via de Rockstar Game Launcher, maar de download loopt nu vast op 65.61GB. Eerdere vastlopers van de download zaten op ~18GB en ~24GB. Er zit al zeker een uur geen vooruitgang meer in. Heeft iemand hier ook ervaring mee en een eventuele oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn laptop is een Lenovo Legion 5 en ik heb nog ruim 400GB over aan opslag op mijn HDD. Aan mijn hardware kan hiet absoluut niet liggen!

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de launcher twee keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd omdat hij dus ook al eerder vast is gelopen. Daarbij heb ik alle bestanden die ook maar iets te maken kunnen hebben met Rockstar van mijn laptop verwijderd zodat deze weer helemaal "Rockstar vrij is".

Bijgevoegd is een afbeelding van wat ik nu al een uur lang zie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2mHb2tiFTp3fy-ew5IwSWLEV0Vo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8c29JPyoHXjgajXAdnptNldz.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 15:18

Stronkie

Where wind is Trouble

kijk waar gta v geinstalleerd word. Copieer dan de installatie van je PC naar de laptop , start the launcher en volgens mij kun je dan gewoon de game spelen