Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een behuizing voor mijn broer, op ram geheugen na heb ik alle onderdelen al.
Wat is je budget?
Inclusief het ram geheugen heb ik een budget rond de 150 euro, het is niet erg als het een paar tientjes meer of minder kost. Het budget is een beetje flexibel.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Er is niet echt een voorkeur, al hoewel ik wel een beetje richting in ga naar Corsair, Be quiet! en Fractal Design.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem wordt gebruikt voor gamen (1080p 144hz). Er is wel een overklok doeleinde, dus een case met goede airflow is wel een must.
Ik heb deze behuizing op het oog: Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart. Mijn vraag is of de Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B icm Corsair Hydro Series H115i RGB Platinum in de gekozen behuizing past.
Hier nog even de specs:
ASUS ROG Strix Z490-F Gaming
Intel Core i5-10600K Boxed
Corsair Hydro Series H115i RGB Platinum
MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G
be quiet! Straight Power 11 650W
Crucial MX500 2,5" 1TB
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een behuizing voor mijn broer, op ram geheugen na heb ik alle onderdelen al.
Wat is je budget?
Inclusief het ram geheugen heb ik een budget rond de 150 euro, het is niet erg als het een paar tientjes meer of minder kost. Het budget is een beetje flexibel.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Er is niet echt een voorkeur, al hoewel ik wel een beetje richting in ga naar Corsair, Be quiet! en Fractal Design.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem wordt gebruikt voor gamen (1080p 144hz). Er is wel een overklok doeleinde, dus een case met goede airflow is wel een must.
Ik heb deze behuizing op het oog: Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart. Mijn vraag is of de Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B icm Corsair Hydro Series H115i RGB Platinum in de gekozen behuizing past.
Hier nog even de specs:
ASUS ROG Strix Z490-F Gaming
Intel Core i5-10600K Boxed
Corsair Hydro Series H115i RGB Platinum
MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G
be quiet! Straight Power 11 650W
Crucial MX500 2,5" 1TB