Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techking
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-05 15:59
Mijn vraag

Ik heb een Xiaomi Mi 10T Lite, maar al mijn muziek en afbeeldingen worden de hele tijd zomaar verwijderd en dan moet ik ze opnieuw downloaden.
Ik verwijder ze zelf niet voor de duidelijkheid.
Ik denk dat Opruimer het verwijdert, maar er is geen optie om ze aan uitzonderingen toe te voegen en er is ook geen optie om automatisch opschonen uit te schakelen.
Dit is een heel irritante probleem en ik ben het zat om al mijn muziek en foto's keer op keer te downloaden, dus hoe kan ik dit oplossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Xiaomi Mi 10T Lite

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Om mijn afbeeldingen en muziek in uitzonderingen bij de instellingen van Opruimer toe te voegen maar ik kan daar niks bij toevoegen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Techking heb je geen cloud draaien die na een backup je data verwijderd? Bijvoorbeeld OneDrive en Dropbox hebben die mogelijkheid voor foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techking
Ik heb Google Drive, maar ik denk dat het er niks mee te maken heeft.
Ik ben erachter gekomen dat Opruimer nutteloos is en gewoon verspilling van opslagruimte is dus ik heb het gewoon verwijderd.
Ik hoop dat het probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techking
Het verwijderen van Cleaner heeft mijn probleem niet opgelost.
Ik download mijn muziek van Google Drive en alle muziek die daar vandaan is gedownload, is nu verdwenen.
De liedjes die ik niet heb gedownload van Google Drive, worden niet verwijderd.
De meeste foto's zijn ook verwijderd, maar sommige niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 16:51
@Techking lijkt er dus op dat Google Drive er wel iets mee te maken heeft. Loop de instellingen daarvan even na zoals @rens-br ook al suggereerde.

Haal ook je 'beste antwoord' even weg, nu staat er een vinkje achter je topic in het forum en kijkt niemand er meer naar, de vraag is immers beantwoord.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
j-phone schreef op maandag 19 april 2021 @ 22:39:
Haal ook je 'beste antwoord' even weg, nu staat er een vinkje achter je topic in het forum en kijkt niemand er meer naar, de vraag is immers beantwoord.
Dat had ik neergezet, omdat het probleem opgelost leek. Dus heb dat nu weer weggehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:46

Tens

No 24 hours, no 3 or 100 days.

Het lijkt er op dat je je synchroniseerd met een (bijna) lege map.

- one drive misschien (office365)?
- google drive?
- andere cloud service?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 08:37
Worden de downloads opgeslagen op een SD Kaart in het toestel? Het kan zijn dat deze aan het einde van zijn leven is, dan kan het voorkomen dat schrijven naar deze SD Kaart minder goed en dat er bestanden "verdwijnen".

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techking
@j-phone, ik heb dat al gedaan, maar ik kon niks vinden wat te maken heeft met het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techking
Ik gebruik Google Drive @Tens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techking
Ik heb geen micro-sd kaart in mijn telefoon CyberJohn.
Pagina: 1