Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Boinc Pentathlon 2021

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dancer1
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 17-04 16:38
Doen wij dit jaar nog mee aan de Boinc Pentathlon?

Alle reacties

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:18

Damic

Afwezig soms

Denk het niet :+

@KuuKe wat is jouw gedacht erover?

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• KuuKe
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Gezien de reacties in het topic is er niet echt veel belangstelling. Als ik het goed zie hebben we afgelopen jaar wel meegedaan. Kan me niet herinneren dat dat actief via het forum is gegaan. Die pentathlon vereist, wil j er echt serieus aan meedoen, wel genoeg overleg om het spel goed te spelen, en uiteraard voldoende deelnemers.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Crack
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:46

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Vorig jaar heeft het Vault team meegedaan. We werden nogal overvallen door het feit dat enkele teams vooraf gespaard hadden. Dat voelde toen als valsspelen, maar dit jaar zijn we gewaarschuwd! Eind van het liedje was dat niet iedereen positief was over de deelname.

Je moet echt actief meedoen, strategische keuzes maken op welk project en moment de rekenkracht ingezet wordt (bij voorkeur in teamverband) of misschien een project laten schieten ten gunste van een ander.

Op zich wil ik wel weer meedoen, maar mijn input zal weinig uithalen. Zonder enkele grote spelers valt er voor DPC weinig eer te behalen.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True