Ik zoek een nieuw keyboard.
De kenmerken die ik verwacht :
Wat is je budget?
Vermoed rond 200-300€ uit te komen. Natuurlijk mag het altijd goedkoper, maar kwaliteit is belangrijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, ben wel steeds tevreden geweest van Logitech en de iets betere Microsoft keyboards
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Voor zowel werk als gaming.
Ik vind eigenlijk geen goede oplossing en hoor graag jullie suggesties voor alternatieven.
Of is het antwoord "zo simpel" als bvb een G915 met qwerty layout kopen en de keycaps vervangen ? Hoe kan ik dan zeker zijn dat de keycaps passen en kwalitatief zijn ? Heeft iemand hier ervaring mee ?
De kenmerken die ik verwacht :
- Belgische azerty, dus niet de Franse azerty die enkele tekens op andere plaatsen heeft staan
- goede build quality
- liefst een modulair keyboard, zodat het goed onderhouden kan worden
- kleuren : wit en zilver
- bluetooth wireless
- verlichting is optioneel, RGB zeker optioneel
- fullsize of ten keys less
- Wat media toesten of eventueel programmeerbare toetsen komen van pas, maar geen must
Wat is je budget?
Vermoed rond 200-300€ uit te komen. Natuurlijk mag het altijd goedkoper, maar kwaliteit is belangrijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, ben wel steeds tevreden geweest van Logitech en de iets betere Microsoft keyboards
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Voor zowel werk als gaming.
Ik vind eigenlijk geen goede oplossing en hoor graag jullie suggesties voor alternatieven.
Of is het antwoord "zo simpel" als bvb een G915 met qwerty layout kopen en de keycaps vervangen ? Hoe kan ik dan zeker zijn dat de keycaps passen en kwalitatief zijn ? Heeft iemand hier ervaring mee ?