Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Hou het gewoon bij die paar die je nu hebt , dat zijn er meer dan genoeg.
Verwijderd
Vind ik ook.Op donderdag 16 augustus 2001 13:33 schreef The Fox het volgende:
Je moet geen misbruik gaan maken van de service van AMD. Zodra je iets gratis kunt krijgen staan ze allemaal in de rij, om er tich te bestellen.
Hou het gewoon bij die 3 , dat zijn er meer dan genoeg.
Normaal kun je er een paar krijgen, met een max. van een vel met een stuk of 20 ofzo.
wacht gewoon een maandje zijn ze het vast vergeten
AMD heeft het liefst dat je die stickers op zo veel mogelijk plaatsen opplakt, in ruil voor die gratis stickers, verstrek jij gratis verspreiding van hun merknaam.
Zo is iedereen blij, tenzij jij al die stickers op de deur van je kamer gaat plakken.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nope, ik heb het besteld omdat het een leuk alternatief zou kunnen zijn voor het feit dat ik geen gewoon office-pakket kan installeren.Op donderdag 16 augustus 2001 13:49 schreef Bigs het volgende:
Ik vind mensen die zoveel bestellen alleen omdat het gratis is gewoon asociaal. Net zoals met die Staroffice cd's, ik weet zeker dat meer dan de helft van de mensen die hem besteld heeft hem meteen weggegooid heeft.
ik heb 2x wat besteld bij amd, 1x voor mezelf, en 1x voor een vriendOp donderdag 16 augustus 2001 13:49 schreef Bigs het volgende:
Ik vind mensen die zoveel bestellen alleen omdat het gratis is gewoon asociaal. Net zoals met die Staroffice cd's, ik weet zeker dat meer dan de helft van de mensen die hem besteld heeft hem meteen weggegooid heeft.
die staroffice cd heb ik ook, heb het geinstalleerd, en ben het een beetje aan't "ontdekken"
oja, laatst ook nog stickers van Nvidea gekregen, 2 grote 15x15cm, en 3 casebadges.
daarvan kan je er zo ook nog veeel bestellen, maar wat moet ik ermee?
een paar vind ikwel leuk, maar zoveel?
en bovendien, waarom zou je AMD of wat dan ook benadelen?
laat ze hun geld maar houden, vind dat ze het wel verdienenen ind eze moeilijk tijden
laturs
Cutebrit
Verwijderd
llama
Dus
Verwijderd
ben net op de nvidia-site aan het zoeken geweestmaar vind ze niet...
/me verzamelt casebadges/computerpromorommel, so help me out plz
Ik heb 2 x casebadges van AMD gekregen, waarom is mij nog steeds onduidelijk omdat ik maar 1 x besteld had, mij gaven ze een stuk of 10 duron stikkers, 5 athlon stikkers, geen tbird stikkers en 150 K6-2 stikkers.
Alles waar ik om vroeg was athlon en tbird stikkers.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit typ, maar misschien heb je er iets aan, als er nog iemand K6-2 stikkers wil, reply ff en misschien lees ik het.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
natuurlijk wil ik k6-2 stickersOp donderdag 16 augustus 2001 16:17 schreef TD-DMZ het volgende:
Je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken zeg ik altijd maar!
Ik heb 2 x casebadges van AMD gekregen, waarom is mij nog steeds onduidelijk omdat ik maar 1 x besteld had, mij gaven ze een stuk of 10 duron stikkers, 5 athlon stikkers, geen tbird stikkers en 150 K6-2 stikkers.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit typ, maar misschien heb je er iets aan, als er nog iemand K6-2 stikkers wil, reply ff en misschien lees ik het.
Hi Rick,
I have requested that our UK sales office send you some promotional
material. I have also arranged that our technical support engineer Yvonne
Kersting from our customr service department will drop of some items we
had in our department this evening.
Best regards,
Derra C.
Seagate Technical Support
Ik vertrouw op jullie..
Verwijderd
op een rol zitten 500 stikkers.. alleen ik telde er maar 487Op donderdag 16 augustus 2001 16:08 schreef MadMax het volgende:
Natuurlijk kan je ook wel een rol van 100 krijgen, alleen moet je er dan wel voor gaan betalen
Hey.. please graag.. Ik had er eentje besteld voor mijn K6-2 servertje thuis maar er waren helaas geen een meer. Dus mocht je dit lezen... pleasssssssseeee.....[b]
mail me op loquitos@raketnet.nl
thanks
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
Verwijderd
ik heb hier een K6-2, zou ik een paar stickertjes mogen?Op donderdag 16 augustus 2001 16:17 schreef TD-DMZ het volgende:
Je moet een gegeven paard nooit in de bek kijken zeg ik altijd maar!
ik stuur jou dan wel een envelop met daarin een envelop met daarop mijn adres en postzegels
icq of mail me maar
alvast bedankt!
oke daar ben ik het ook mee eens.Op donderdag 16 augustus 2001 18:23 schreef Phreak het volgende:
Kijk, jullie mogen hier best jullie ervaringen neerzetten met bepaalde bedrijven als AMD die promotional material verstrekken, maar als hier wederom die guides komen hoe je een casebadge van AMD kan krijgen gaat dit topic simpelweg op slot.
Ik vertrouw op jullie..
Verwijderd
Niemand?Op donderdag 16 augustus 2001 14:01 schreef UrgoanElsa het volgende:
Waar kun je die dan bestellen?
ben al blij met 1 sricker van AMDOp donderdag 16 augustus 2001 13:24 schreef muldereric het volgende:
Weet iemand hoe je meer als drie stickers kunt bestellen in een keer. Dus gewoon een rol met 100 stuks ofzo?
Ik heb net een enveloppe op de deurmat gekregen van AMD met Athlon en Duron stickers. Beter toch! Ik zou er alleen wat meer willen hebben!
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
8 )
in welke uithoek wonen die dan wel niet ?
zo ja, waar?
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
llama
LOLOp vrijdag 17 augustus 2001 00:31 schreef hetisik het volgende:
Ik heb een heel goed idee, als iedereen nou zoveel mogelijk stikkers bestelt van intel ofzo kan de concurentie uitgeschakeld worden [clown]
Verwijderd
Fuck off... DGF only!Op donderdag 16 augustus 2001 16:06 schreef SM-DoubleD het volgende:
hey, waar bestel je die Nvidia spullen toch?
ben net op de nvidia-site aan het zoeken geweestmaar vind ze niet...
/me verzamelt casebadges/computerpromorommel, so help me out plz
Wat zei Phreak nou jeroentje?Op donderdag 16 augustus 2001 18:23 schreef Phreak het volgende:
Kijk, jullie mogen hier best jullie ervaringen neerzetten met bepaalde bedrijven als AMD die promotional material verstrekken, maar als hier wederom die guides komen hoe je een casebadge van AMD kan krijgen gaat dit topic simpelweg op slot.
Ik vertrouw op jullie..
leeg
thankzz
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Dit topic is gesloten.
![]()