Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows HDD formateren met MAC

Pagina: 1
Acties:

• Joeri456
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22-04-2021
Ik had jaren geleden een windows desktop met een HDD van 1TB erin zitten, ondertussen heb ik een macbook.
Nu dacht ik dus "even" de oude HDD uit de windows desktop met mijn macbook te formatteren zodat ik die als opslag kan gebruiken(ja ik heb hem in een behuizing gedaan zodat het een externe HDD is). De desktop zelf mag weg en is al niet meer bruikbaar O-)
Ik kan wel alle gegevens wissen, maar ik krijg het niet voor elkaar om de oude partities van windows te wissen vanuit "schijfhulpprogramma".

Weet iemand hoe je de windows partities vanaf IOS kan verwijderen :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Je MacBook gebruikt geen iOS, maar MacOS. Heb je al gezocht bij Google naar 'MacOS format windows disk'? :)

The devil is in the details.

• Joeri456
jazeker, veel gevonden, maar niet hoe je de partities die in windows zijn gemaakt kan verwijderen. Ik kan de gegevens op de partities wel wissen, maar de partitie zelf niet. De mogelijkheid om partities aan te maken blijft grijs. Ook zie ik 5 schijven, terwijl het 5 partities zijn, het volume zelf kan ik niet selecteren.

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:07
Linksboven in je scherm van Schijfbeheer zit "Weergave".
Heb je daar "Alle apparaten weergeven" aan staan?
Dan zou je gewoon alle partities moeten kunnen zien én verwijderen.

• Joeri456
juist die zorgt ik dus, idd bij weergave stond hij op "toon alle volumes" en niet op "toon alle apparaten".
en is nu allemaal gelukt, super bedankt.. zo lang zitten zoeken en zo simpel

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:07
:+
Pagina: 1