Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik zoek een?
bedrade earphones met goede mic

Wat is je budget?
30-80 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
H Standaard sony earphones, goede ervaring met audiokwaliteit, maar slechte ervaring met bellen

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben op zoek naar bedrade earphones met een goede microfoon, bij voorkeur in de range 30-80 euro. Mijn ervaring is dat earphone-mics meestal een dof of krakerig geluid geven, of veel omgevingsgeluid opvangen. In de reviews van earphones op Tweakers zie ik echter nergens 'goede mic' als commentaar, dus ik vind het lastig om m'n zoektocht richting te geven.

Zijn er merken of modellen die in het algemeen bekend staan om een goede mic? Of heb je zelf goede ervaring met een bepaald model? Bij voorbaat dank!

Beste antwoord (via DW23 op 29-04-2021 21:53)

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:14
Er wordt tegenwoordig geen aandacht meer besteed aan bedrade earphones.

De microfoon van de Apple EarPods doet het goed, vangt buiten wel redelijk omgevingsgeluid op.

Iets veel beters ga je qua microfoon en noise handling niet vinden met bedrade earphones. Dan zou je naar draadloze in-ears moeten kijken, door een geïntegreerde chip die de processing verzorgt wordt omgevingsgeluid beter gefilterd.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:14
Er wordt tegenwoordig geen aandacht meer besteed aan bedrade earphones.

De microfoon van de Apple EarPods doet het goed, vangt buiten wel redelijk omgevingsgeluid op.

Iets veel beters ga je qua microfoon en noise handling niet vinden met bedrade earphones. Dan zou je naar draadloze in-ears moeten kijken, door een geïntegreerde chip die de processing verzorgt wordt omgevingsgeluid beter gefilterd.