Toon posts:

GF2MX Overklokken (5,5 NS)

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo

wat haalt een hercuels 3dprophet2 mx videokaart met 5,5 ns geheugen, als je er een blorb (of beter) en memory heatsinks opzet.. ik dacht zelf iets van 230/230 gehoord/gelezen te hebben maar klopt dat ook?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat is per kaart anders.. gewoon in kleine stapjes de snelheden verhogen tot ie rare dingen gaat doen.. dan ietsje terugclocken en klaar is Techwarrior :)

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mijn hercules prophet 2mx oem (dus 6ns ram) haalt de 210/210... Bij hogere snelheden gaat ie raar doen.
Maar tis per kaart anders.. dus gewoon proberen met kleine stapjes....

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:23
Op donderdag 16 augustus 2001 13:13 schreef Techwarrior het volgende:
Yo

wat haalt een hercuels 3dprophet2 mx videokaart met 5,5 ns geheugen, als je er een blorb (of beter) en memory heatsinks opzet.. ik dacht zelf iets van 230/230 gehoord/gelezen te hebben maar klopt dat ook?
Grote kans dat een heatsink de zaak alleen maar warmer houd... een goede airflow om het kaartje heen zal meer nu hebben... Zo bruut warm wordt dat geheugen niet...

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:24

MnM

je memory kan een porbleem zijn, het is 5.5ns wat rated is op 183MHz (181 oficieel)

tis dus gewoon proberen en testen

mijn Asus V7100pro+Tv-out haal 240/240 , ik heb niet hoger kunnnen proberen omdat het asus tweak programmatje niet verder gaat.
ik moet er dan wel bij zeggen dat het geheugen op mijn kaart 4.5ns is en het een MX-400 is

Verwijderd

Vergeet niet dat je ook naar hercules kan mailen voor een gratis koelertje op je geforce II mx :D

support.nl@guillemotsupport.com

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op donderdag 16 augustus 2001 14:11 schreef tHa_KiLLa het volgende:
Vergeet niet dat je ook naar hercules kan mailen voor een gratis koelertje op je geforce II mx :D

support.nl@guillemotsupport.com
Wat voor koeler is dat?

Verwijderd

geen id, ik moe em nog krijge :7

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Hoe kom jij er dan aan/bij?

(Link ofzo)

Verwijderd

Laatst was daar een topic over, en aangezien ik ook een hercules prophet II mx had d8 ik, laat ik ook maar ff mailen :)
en daarna moetst je een telefoon nummer belle (50c p/m) en kreeg je er een opgestuurt 8-)

Verwijderd

zoals in verschillende FAQ's die op GoT ronddobberen verteld wordt is overklokken een kwestie van uitproberen, als alles evenver overgeklokt zou kunnen worden zou de fabrikant dat immers ook doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.