• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
www.webvoordeling.nl is het goedkoopst maar dan klik je op "vul mandje" en "moet" je ineens andere dingen erbij nemen..tenminste
Wat "moet" je echt bij die 6800zoom hebben..?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Fuji FinePix 6800 + 56248  SanDisk ImageMate SM USB  
+   Geen extra accu  
+ 8000978  SmartMedia 64MB  
+   Geen extra lichtnetadapter  
+ 53176  Fuji BC-80 snellader  
+   Geen tas  
 fl. 1.968,00 fl. 149,00 

fl. 339,00 

fl. 179,00 

fl. 2.635,00
Euro 1.195,71 Wissen

Is dit wat om te nemen of..?

Defunctus Deo Juvente

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Voor zover ik deze site ken "moet" je er niks bij nemen, je kunt ook "geen" aangeven.
Maar , een goede lader en goede batterijen moet je in ieder geval hebben.

Voor je iets beslist, neem ook zeker contact op met foto quelle Apeldoorn, die zijn zeeeeer goedkoop en hebben veel camera's , laders, geheugen ( ook altijd extra doen, minimaal 16 MB) en batterijen.

Zelf kocht ik daar de fuji 1400 zoom met een ansmann lader ( laad 1800 op in 3,5 uur), extra 16 MB en 4 batterijen voor samen 1000 piek :7

xMouse

• HappyFun
  • Niet online
Op donderdag 16 augustus 2001 14:43 schreef xMouse het volgende:
Voor zover ik deze site ken "moet" je er niks bij nemen, je kunt ook "geen" aangeven.
Maar , een goede lader en goede batterijen moet je in ieder geval hebben.

Voor je iets beslist, neem ook zeker contact op met foto quelle Apeldoorn, die zijn zeeeeer goedkoop en hebben veel camera's , laders, geheugen ( ook altijd extra doen, minimaal 16 MB) en batterijen.

Zelf kocht ik daar de fuji 1400 zoom met een ansmann lader ( laad 1800 op in 3,5 uur), extra 16 MB en 4 batterijen voor samen 1000 piek :7
Daarom zette ik "moet" ook tussen " :) Ik wilde dus weten wat ik extra nodig heb.

Er zit toch al een lader en batterijen bij de fuij :? En 128mb kun je beter niet nemen hoorde ik, omdat je als je 1x crashed alles kwijt bent en anders 2x64 maar een flashkaart kwijt bent?

Heb je tel. nr. voor me van die shop in Apeldoorn? FF bellen kan geen kwaad

Defunctus Deo Juvente

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Geen idee of je 2x64 in zo'n ding kan douwen, klinkt niet logisch, t'is geen pc bankie.
Of er standaard een lader bij zit weet ik niet, batterijen wel, maar die zijn niet oplaadbaar en die moet je wel hebben, anders ben je snel arm :)

De prijzen van die smartmedia kaartjes ( die geloof ik alle fuji's gebruiken) kelderen enorm: 16 MB 29 piek, daar kun je in standje normaal 49 foto's mee maken, met standje fijn, 25.Best te doen.

Telefoonnummertje: 055-5214889, succes ;)

Al op www.kieskeurig.nl gekeken? Ook best handige site.

xMouse

• HappyFun
  • Niet online
Op donderdag 16 augustus 2001 17:11 schreef xMouse het volgende:
Geen idee of je 2x64 in zo'n ding kan douwen, klinkt niet logisch, t'is geen pc bankie.
Of er standaard een lader bij zit weet ik niet, batterijen wel, maar die zijn niet oplaadbaar en die moet je wel hebben, anders ben je snel arm :)

De prijzen van die smartmedia kaartjes ( die geloof ik alle fuji's gebruiken) kelderen enorm: 16 MB 29 piek, daar kun je in standje normaal 49 foto's mee maken, met standje fijn, 25.Best te doen.

Telefoonnummertje: 055-5214889, succes ;)

Al op www.kieskeurig.nl gekeken? Ook best handige site.
Merci :)

Defunctus Deo Juvente

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:04
Heb zelf de FP 6800. Wat je echt nodig hebt is 64mb. Op 3Mpixels is dat ruim voldoende voor 40 tot 50 foto's. Batterij gaat ook zo lang mee. Batterij laden duurt 5 uurtjes. met de adapter. De snellader of extra accu heb ik in iedergeval niet nodig. Neem je een extra batterij, dan heb je wel wat aan een extra (snel-) lader. Begin maar met 1x 64mb. Op de hoek van de straat kan je altijd nog een extra halen voor f 150,-, of goedkoper, want geheugen wordt snel goedkoper de laatste tijd. Goede tas is wel aan te raden trouwens. Gewoon voor bescherming.

• HappyFun
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 09:24 schreef PROnline het volgende:
Heb zelf de FP 6800. Wat je echt nodig hebt is 64mb. Op 3Mpixels is dat ruim voldoende voor 40 tot 50 foto's. Batterij gaat ook zo lang mee. Batterij laden duurt 5 uurtjes. met de adapter. De snellader of extra accu heb ik in iedergeval niet nodig. Neem je een extra batterij, dan heb je wel wat aan een extra (snel-) lader. Begin maar met 1x 64mb. Op de hoek van de straat kan je altijd nog een extra halen voor f 150,-, of goedkoper, want geheugen wordt snel goedkoper de laatste tijd. Goede tas is wel aan te raden trouwens. Gewoon voor bescherming.
Snel krassen op de lens etc dan?
Mijn Ipaq heeft ook hoesje maar gebruik nooit..zonde :(

Defunctus Deo Juvente

• HappyFun
  • Niet online
Heb uhm gekocht en wat foto's gemaakt..alleen op "kleine" schermpje zijn ze scherp..als ik jpg open dan zijn ze onscherp..logisch natuurlijk met klein - groot scherm maar hoe kan ik dit het beste voorkomen :?

Defunctus Deo Juvente

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:04
Op vrijdag 17 augustus 2001 16:55 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Snel krassen op de lens etc dan?
Mijn Ipaq heeft ook hoesje maar gebruik nooit..zonde :(
Nee, geen krassen, want er gaat een klepje voor de lens.
Camera staat niet alleen voor je sier op mijn bureau. Ook komt hij regelmatig buiten en het wil wel eens regenen in ons kikkerlandje. En als het nat is wil ons FP68000 ook wel een jasje aan hebben hoor. :+

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 11:30 schreef PROnline het volgende:

[..]

Nee, geen krassen, want er gaat een klepje voor de lens.
Camera staat niet alleen voor je sier op mijn bureau. Ook komt hij regelmatig buiten en het wil wel eens regenen in ons kikkerlandje. En als het nat is wil ons FP68000 ook wel een jasje aan hebben hoor. :+
En dat jasje zit er gewoon standaard bij hoor...
Pagina: 1