Crypterium token van de hand doen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-06 11:56
Ik heb begin 2018 250 CRPT tokens gekocht, en toen alles instortte deze natuurlijk "vergeten'. Ze zijn wel op mijn MEW wallet gezet en staan daar nog.

Volgens mij zijn ze een paar tientjes waard...Nu zit ik te kijken hoe ik ze daar vanaf krijg en om kan zetten naar iets waar wat meer mee gebeurt, maar ik kom er niet uit.

https://crypterium.com/ne...pt-token-to-binance-chain
Als ik het goed begrijp is één van de plekken waar CRPT verhandeld kan worden Binance DEX. Daar heb ik zojuist een wallet aangemaakt, maar ik kan vanuit MEW mijn CRPT daar niet naartoe sturen.
Er gebeurt gewoon niks als ik op "SEND" druk (wat ik op zich vreemd vind, maar alles lijkt goed te staan. Als het niet compatible zou zijn zou ik een foutmelding verwachten oid)

Het enige wat me opvalt is dat als ik het adres van de DEX wallet wil opslaan in MEW ik een melding krijg dat het geen geldig ETH adres is.

Meer dan dit begrijp ik er niet van, daarom wil ik ook gewoon van die tokens af en ze weg traden.

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 16-04-2021 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:40
Heb je toevallig niet een snufje eth nodig voor fees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Jawel, $6 (inmiddels 10) maar ik heb ong $18 op mijn wallet staan (0,01ETH)

Als t tekort zou zijn zou ik een melding verwachten oid, maar er gebeurt gewoon helemaal niets als ik op de knop druk

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 19-04-2021 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:40
Dan weet ik het ook niet direct. Evt kan je nog naar kucoin proberen sturen als je daar een account hebt, moest het probleem aan ontvangende kant zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:33
Sommige exchanges verwerken een ETH deposit pas vanaf 0.05ETH. Dus let daar ook op als het wel lukt.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:26
Ik weet niet of je er inmiddels al achter bent, maar Crypterium heeft een token swap uitgevoerd, op exchanges wordt alleen de nieuwe token ondersteund. Als het goed is zie je op bijvoorbeeld etherscan.io, als je je eigen adres opzoekt, ook CRPT-old staan.

Je kan ze eenvoudig wisselen op de website van crypterium zelf, als je ze daar deposit worden ze automatisch omgezet van CRPT-old naar CRTP tokens. Je kan ze eventueel daar ook direct verkopen voor ETH, die heb ik in mijn geval naar een exchange gestuurd, en vervolgens omgezet in euro's. Het is opzich nog wel de moeite omdat ze op dit moment ongeveer 30 cent per stuk waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
@jamiev90 Ga t proberen tnx, jammer dat ik er nu pas naar kijk want >6 maanden geleden waren ze heel wat meer waard
Pagina: 1