Zonnet mailbox te klein. Wie heeft hier ook last van?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a.appel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-04-2023
Ik heb sinds een paar maanden een abonnement voor mijn zonnet mail adres, omdat het anders zou vervallen. Ik heb gekozen voor een "M" abonnement, waarbij ik 2 GB mailruimte zou kunnen gebruiken.

Regelmatig krijg ik reacties van mensen die mij mailen, dat ze een bounce krijgen dat mijn mailbox vol zit en gisteren kreeg ik zelfs een mail van zonnet dat mijn box vol zit.

Ik heb ingelogd op mij webmail, waar stond dat mijn mailbox voor 75% vol zat. Ik heb de omvang van alle mail even bij elkaar opgeteld, in zowel INbox, archief, verzonden mail en prullebak. Kortom, alle mail in alle mappen. Bij elkaar nog geen 32 MB. En dit is al 75%!! Dat zou betekenen dat 100% ongeveer 40Mb is, terwijl ik betaal voor 2GB...

Ik heb via de zonnet website de vraag gesteld of de instellingen wel goed staan, of ik daadwerkelijk 2GB zou moeten kunnen gebruiken, maar daar wordt niet op gereageerd. Een telefoonnummer of chatmogelijkheid is er niet en ook de eigenaar van zonnet kan ik niet vinden (zag ergens dat het InterNL zou zijn, die gebeld, maar die ontkennen eigenaar te zijn).

Wie oh wie heeft vergelijkbare ervaringen met Zonnet? Wie oh wie weet hoe de klantenservice van Zonnet te bereiken is? Wie oh wie weet wie eigenaar is?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:20

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit heeft niets te zoeken in Zonnet mailbox te klein. Wie heeft hier ook last van?. @a.appel ik verplaats je topic bij deze even naar het juiste hoekje op het forum :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:11

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb je de mogelijkheid om een NDR te posten?
Uiteraard even de gevoelige informatie, bijvoorbeeld het gedeelte voor het @-teken, censureren.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 21:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Via hun site, een adres op de contactpagina, en een Google opdracht daarop kom ik uit op Totaalnet.
Je kan ze ook mailen via de website, maar ik neem aan dat je dat al geprobeerd hebt?

Ze zijn bereikbaar via support@totaalnet.nl en dit is hun telefoonnummer: +31 (0)26-3844944
Eenvoudig via Google gevonden overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 16-04-2021 12:08 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a.appel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-04-2023
@AW_Bos Totaalnet en InterNL zitten beide op dat adres. KvK gegevens van Zonnet geeft aan dat het een handelsnaam van InterNL is. Gebeld en beide beweren geen eigenaar van Zonnet te zijn. En dus kunnen / willen ze geen support bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 20:17

itsalwaysme

Graast voor DB

Tele2 beheert het zonnet.nl domain. Ook zij doen hier de klantenservice van. Dus ik zou Tele2 bellen.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

a.appel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:10:
@AW_Bos Totaalnet en InterNL zitten beide op dat adres. KvK gegevens van Zonnet geeft aan dat het een handelsnaam van InterNL is. Gebeld en beide beweren geen eigenaar van Zonnet te zijn. En dus kunnen / willen ze geen support bieden.
Handig, geen bedrijfsnaam op de contactpagina, maar wel een adres.. :X
SIDN komt ook uit op een vage holding.

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 16-04-2021 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
AW_Bos schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:36:
[...]

Handig, geen bedrijfsnaam op de contactpagina, maar wel een adres.. :X
SIDN komt ook uit op een vage holding.
Die vage holding is blijkbaar van Mark de Wildt. Die is weer eigenaar van Totaalnet... 8)7

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

BastiaanN schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:49:
[...]

Die vage holding is blijkbaar van Mark de Wildt. Die is weer eigenaar van Totaalnet... 8)7
Dus Totaalnet weet niet dat ze Zonnet beheren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

itsalwaysme schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:17:
Tele2 beheert het zonnet.nl domain. Ook zij doen hier de klantenservice van. Dus ik zou Tele2 bellen.
Gek genoeg niet alle adressen, InterNLnet beheert ook nog een deel. En het bedrijf achter Zonnet heeft er ook nog iets mee te maken.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Pagina: 1