Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27
Ha!

een zoektocht door het forum leverde nog geen antwoord op dus stel ik hem zelf even;

Ik heb twee zoons van 2 en 4 die graag muziek luisteren in de auto en tijdens de langere ritten heb ik gemerkt dat er een discrepantie ontstaat tussen wat ik te verdragen vind aan kindermuziek en wat zij graag horen ;) Met andere woorden, ik ben op zoek naar een muziekspeler die makkelijk in het gebruik is, geen scherm heeft (beide mannen zijn snel wagenziek), een koptelefoonaansluiting heeft en het liefst aan spotify gekoppeld kan worden zonder actieve internetverbinding (met het oog op buitenlandse ritten).

Deze oplossingen bestaan reeds, zoals de Mighty Vibe maar zijn voor het doel waarvoor ik ze wil gebruiken wat prijzig. Ik heb ook gedacht aan oldskool mp3 spelers maar het is tegenwoordig lastig legaal mp3's te vinden.

Ben benieuwd hoe andere ouders dit doen of wat andere tweakers aan oplossingen zien,

:)

Meh

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een 2e/oude telefoon zonder simkaart die voorzien is van Spotify en voorgeladen is met allerlei kindermuziek die jouw oren niet kunnen verdragen? Een koptelefoonsplitter er aan en je bent klaar. Wanneer je zorgt dat de oude telefoon dezelfde oplaadpoort heeft als jouw huidige telefoon hoef je ook maar 1 lader aan boord te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
sypie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:24:
Een 2e/oude telefoon zonder simkaart die voorzien is van Spotify en voorgeladen is met allerlei kindermuziek die jouw oren niet kunnen verdragen? Een koptelefoonsplitter er aan en je bent klaar. Wanneer je zorgt dat de oude telefoon dezelfde oplaadpoort heeft als jouw huidige telefoon hoef je ook maar 1 lader aan boord te hebben.
oh dat is serieus een creatieve oplossing!

Meh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sommige dingen kunnen zo simpel zijn dat je ze snel over het hoofd ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies valt onder de Aankoopadvies fora. Aangezien het hier om een mobiel device gaat valt dit topic onder Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Dat topic is voor mobiele devices als in-ears en mobiele media spelers. AUD > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dano_nl
FeaR schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 01:27:
Aankoopadvies valt onder de Aankoopadvies fora. Aangezien het hier om een mobiel device gaat valt dit topic onder Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Dat topic is voor mobiele devices als in-ears en mobiele media spelers. AUD > ATT
ah danku, ik twijfelde al

Meh

Pagina: 1