Let op: Deze vraag gaat NIET over mijzelf. Haar Nederlands is niet geweldig en om het makkelijker te houden voor iedereen, schrijf ik het - zodat reacties ook in het Nederlands zullen zijn.
Mijn vraag:
Advies gevraagd: Langdurig werkloos (meer dan 12 maanden) en toch graag aan de slag willen.
Na vele sollicitaties reageren de meeste bedrijven niet of sturen de automatische afwijzing.
Om nu de dag toch een beetje door te komen en een grijpstuiver te verdienen, zit ik enquêtes in te vullen op meerdere websites -- maar ik zou toch graag meer willen verdienen dan dat.
Bij deze dus de vraag: Wie heeft er nog nuttige ideeën?
Freelance opties en/of ZZP-en in de richting van vertaler of administratiewerkzaamheden behoren tot de opties.
Nuttige Info
* Skills van prima of beter niveau:
- Eesti Keel
- Financiële administratie (5+ jaar werkervaring)
- Engels
* Verder handig:
- Woonachtig in NL (Regio Rotterdam, zuidelijke kant)
- Mag legaal in loondienst in NL
- Haar diploma vertaald naar een NL- Gymnasium diploma.
Alvast dank voor de moeite!
Mijn vraag:
Advies gevraagd: Langdurig werkloos (meer dan 12 maanden) en toch graag aan de slag willen.
Na vele sollicitaties reageren de meeste bedrijven niet of sturen de automatische afwijzing.
Om nu de dag toch een beetje door te komen en een grijpstuiver te verdienen, zit ik enquêtes in te vullen op meerdere websites -- maar ik zou toch graag meer willen verdienen dan dat.
Bij deze dus de vraag: Wie heeft er nog nuttige ideeën?
Freelance opties en/of ZZP-en in de richting van vertaler of administratiewerkzaamheden behoren tot de opties.
Nuttige Info
* Skills van prima of beter niveau:
- Eesti Keel
- Financiële administratie (5+ jaar werkervaring)
- Engels
* Verder handig:
- Woonachtig in NL (Regio Rotterdam, zuidelijke kant)
- Mag legaal in loondienst in NL
- Haar diploma vertaald naar een NL- Gymnasium diploma.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Alvast dank voor de moeite!
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving