Azerty.nl: zitten ze in de problemen?..

Pagina: 1
Acties:
  • 813 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer4king
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09-2024
ik zie net dat ze bij Azerty.nl 300 pagina's met uitverkoop doen .. zowat alles uit hun catalogus staat er op... zitten ze in de slechte papieren .. en is het te vertrouwen daar nu nog iets te kopen?!...
ze melden magazijn uitverkoop.. kan ook zomaar zijn dat ze een nieuw magazijn hebben en het oude niet willen verhuizen maar leeg maken ...

weet er iemand meer van?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:32
Ik zou zeggen vraag het ze gewoon? Ze zijn een van de grotere webshops, dus na meer dan een jaar corona zijn het misschien zat om hun voorraad WKOA artikelen te zien groeien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arend_Akelig
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03:51
Denk het niet, was er laatst en volgens mij zijn ze juist aan het uitbreiden. Zaken lopen daar volgens mij zeer gesmeerd (mijn indruk)!

/edit: oja staat al deels in je startpost: ze gaan naar een groter pand paar meter verderop!

[ Voor 26% gewijzigd door Arend_Akelig op 15-04-2021 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Gok dat ze gewoon van oude voorraad af moeten

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis een beetje de discussiewaarde van dit topic. Je kan aan Azerty zelf natuurlijk vragen waarom ze 'de halve catalogus' in de aanbieding hebben.

Gezien dit meer een geruchtentopic is en er geen verdere discussiewaarde is, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.