Vragen Eufy video deurbel

Pagina: 1
Acties:
  • 15.717 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabblus
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12-04-2021
Hallo Allemaal,
Vorige week de eufy deurbel camera geïnstalleerd.
Nu heb ik een paar vragen en hoop dat iemand er antwoord op heeft.
- hoe krijg je blauw lampje bij deurbel aan? 's avonds is de bel niet te zien zonder lampje.
- Waarom krijg ik geen bericht als er een auto de oprit opkomt? Dit is toch wel echt een beweging.

sorry, ik weet niet hoe ik een nieuw onderwerp moet toevoegen vandaar mijn vraag in een reactie

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:45

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
@Fabblus Allereerst, welkom bij GoT! Maar we verwachten van nieuwe gebruikers toch echt wel dat ze iets meer tijd nemen om te ontdekken hoe het hier werkt. Het algemeen beleid is hiervoor een goed startpunt. Gewoon maar in een ander topic over hetzelfde product je vraag stellen is geen goed begin ;) Voor nu heb ik hem afgesplitst naar een eigen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aazwart
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-06 15:55
Wij hebben ook deze deurbel.
Als het goed is kan je in de app aangeven waarop hij een melding geeft. Zo slaat die bij ons alleen aan als er mensen op de oprit zijn en hebben wij alle andere bewegingen uitgezet. Je kan daarbij ook instellen hoe gevoelig de deurbel is. Ook kun je bij de instellingen dingen vinden over de led. Ik weet niet of die standaard aan kan maar bij ons gaat die aan als die iemand detecteert.
Onder het kopje meldingen vind je daar ook nog iets over.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4rSjnJD2_CEAg3rT_gSkvL4vzB0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RiFFyFK8NBYIb1HebJHWqDql.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QGkF82JBars7GtOfQUM7qgexhFE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uEdIVRxNfG0WoNq46W9Uvehp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6YUmv5HVy42w1vA2Q09_QRGvSnc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oqkN0skAeN6su5iQTgg5QDNn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door aazwart op 16-04-2021 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ringgss
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 18:49
Ring rond de deurbel is een foutieve / slecht vertaling naar het Nederlands. Ring rond de deurbel houdt in dat er op de bel knop gedrukt is, oftewel aangebeld is... 8)7

Als je Status-LED aanzet in de camera instellingen gaat de ring langzaam knipperen als er beweging gedetecteerd is. Waarschijnlijk kan je de ring niet de hele tijd aanzetten om accu te sparen van de deurbel.

[ Voor 38% gewijzigd door Ringgss op 16-04-2021 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDriver61
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 14-01-2024
Fabblus schreef op maandag 12 april 2021 @ 19:09:
Hallo Allemaal,
Vorige week de eufy deurbel camera geïnstalleerd.
Nu heb ik een paar vragen en hoop dat iemand er antwoord op heeft.
- hoe krijg je blauw lampje bij deurbel aan? 's avonds is de bel niet te zien zonder lampje.
- Waarom krijg ik geen bericht als er een auto de oprit opkomt? Dit is toch wel echt een beweging.

sorry, ik weet niet hoe ik een nieuw onderwerp moet toevoegen vandaar mijn vraag in een reactie
Ik heb mijn deurbel op een adapter van 18 Volt aangesloten en mijn led rond de belknop gaat in de avond vanzelf aan. Ik vind dat perfect. Ik heb hem sinds vandaag aangesloten ne het werkt perfect. Misschien heb je de laatste firmware nog niet, kan zijn dat het daar mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proeme67
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-02-2024
Nu een paar keer geprobeerd met een zaklamp en de verlichting van de fiets en telkens ziet de deurbel niets. Hij wordt kennelijk verblind door het felle licht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:56

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Mja... die datums in de gaten houden blijft tricky.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1956
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:32

Hans1956

Pixel 8 Pro

Ringgss schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:08:
Ring rond de deurbel is een foutieve / slecht vertaling naar het Nederlands. Ring rond de deurbel houdt in dat er op de bel knop gedrukt is, oftewel aangebeld is... 8)7

Als je Status-LED aanzet in de camera instellingen gaat de ring langzaam knipperen als er beweging gedetecteerd is. Waarschijnlijk kan je de ring niet de hele tijd aanzetten om accu te sparen van de deurbel.
Kijk eens bij instellingen deurbel onder video instellingen. Dan bovenaan status led aanzetten en activate instellen. Ik heb activate op night staan want overdag zie je de blauwe ring niet bij mijn voordeur.
Bij nadering van de bel wordt de ring blauw.

[ Voor 3% gewijzigd door Hans1956 op 05-02-2024 19:16 ]

Volvo EX30 | SMER | Plus | Vapour Grey / Indigo | MY24

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.