Harman Kardon Citation 200 of de Bose Soundlink Revolve+

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWeirdo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09-05-2022
Avond,

Momenteel gebruik ik nog een JBL flip 4tje voor de muziek in het kantoor. Nu merk ik dat de batterij inmiddels niet meer zo lang meegaat ben ik op zoek naar een ander.

Mijn oog is gevallen op twee types via youtube natuurlijk;
Harman Kardon Citation 200
Bose Soundlink Revolve+

Het gaat mij niet zo zeer over accuduur, prijs of onnuttige functies. Het geluid beslist;

Hoor graag iemand zn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:44

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies mag in Consumentenelektronica Aankoopadvies, ik verhuis het topic die kant op: AUD> CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rlsikosek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-10 11:54
Hoi,

Deze speakers zijn niet echt vergelijkbaar. De Bose Revolve+ is een Bluetooth speaker die je ook heel makkelijk mee kunt nemen, de Citation daarentegen is een WIFI en Bluetooth speaker. Ik heb zelf de Revolve+ gehad en het was een goed klinkende speaker met een goede batterijduur. Onlangs is de Revolve+ II uitgebracht met betere waterbestendigheid.

Als je de speaker voornamelijk in kantoor gebruikt kun je misschien beter een Sonos One SL overwegen, deze klinkt in mijn optiek beter dan de Harman Kardon, plus de betere software van Sonos. Je kunt dan zelfs later nog uitbreiden naar twee Sonos One's SL die je in stereo opstelling kunt zetten. Wil je de speaker echter ook kunnen meenemen, dan is de Bose een prima keuze.