"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Vraag
Alle reacties
Heb je de laatste update op je TV staan?
Heb je de stekker van de TV al eens een paar minuten uit het stopcontact gehad?
Heb je de stekker van de TV al eens een paar minuten uit het stopcontact gehad?
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Jazeker. Het is overigens geen issue van de laatste dagen, maar de laatste maanden.HereIsTom schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:08:
Heb je de laatste update op je TV staan?
Nee, recentelijk niet meer.Heb je de stekker van de TV al eens een paar minuten uit het stopcontact gehad?
"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Als je zeker weet dat je de laatste update erop hebt, probeer dan eens de stekker er een paar minuten uit te halen.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Zie toevallig deze voorbij komen, maar heb zelf een 55PUS7334 en ervaar(de) hetzelfde. Soms bleef een nieuwe aflevering hangen, moest de amazon app even force closen en opnieuw starten en dan deed hij het weer.
Ik zeg ervaar(de) omdat ik nu een 58PUS8306 heb, wel sinds gisteren pas dus nog te vroeg om conclusies te trekken maar hopelijk werkt alles nu wat soepeler.
Ik zeg ervaar(de) omdat ik nu een 58PUS8306 heb, wel sinds gisteren pas dus nog te vroeg om conclusies te trekken maar hopelijk werkt alles nu wat soepeler.
Ik heb zo'n vermoeden dat het verschillende types betreft, zowel op Android 9 als 10. Ik heb vergelijkbare issues in de app van Plex, en ook in Prime op een 55PUS7906, en hiervoor op een 50PUS8545.
Pagina: 1