Toon posts:

Divx-sites! Waar??????

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers-fanatics,

Weten jullie nog een paar goede sites/ftp's waar ik echt de nieuwste films kan downloaden. Moet uiteindelijk wel van goede kwaliteit zijn. Inform me!

Alvast bedankt! :0

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#15
Nou wil ik alles weten over MP3 en andere compressiemanieren.
Discussies en vragen over dingen als MP3 en DivX zijn tot op zekere hoogte toegestaan.
Onthoud: MP3 en DivX zijn bestandsformaten/coderingen en die zijn _niet_ illegaal! De inhoud van een dergelijk bestand kan daarintegen _wel_ illegaal zijn en een link ernaartoe wordt daarom alleen bij hoge uitzondering toegestaan, waarbij je ook moet kunnen bewijzen dat het om een rechtenvrij werkje gaat.
Een zelf gemaakt filmpje van je casemod moves in actie is natuurlijk alleen maar prettig in DivX. De admins en mods zullen echter per geval moeten bekijken of het wel of niet mag en hebben daarover het laatste woord.

En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc etc worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit. Ook vragen over het backuppen van een cd worden ook niet op prijs gesteld ook al mag dat in meer of mindere mate wel.
Gewoon al het bovenstaande niet doen. Mocht je toch neigingen krijgen, dan zal dat uitlopen op een slotje + waarschuwing/ban. GoT is een van de vele sites op internet en we gaan ook niet ontkennen dat die allemaal legaal zijn qua content, we doen alleen ons best om GoT in ieder geval WEL schoon te houden van allerlei illegale rommel.
|:(

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Ik geloof niet dat hier om (speel)films wordt gevraagd, dat valt onder warezrequests... (8>

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
1 woord: FOEI!

PSN: Houtvlot

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je hebt iets anders nodig dan got