Bol.com kortingscodes, gaat dit lukken?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1ter
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07-02-2023
Bij bol.com was afgelopen dagen een actie dat Franse klanten een kortingsbon van 15 euro konden krijgen door te reageren op een 'Facebook Offer'. Nu was bol eventjes vergeten dat je meer dan 1 facebook account kan hebben, óf maken. Ook telden deze bonnen als tegoedbonnen en niet als kortingscodes, dus je kon ze stapelen voor meer tegoed.

Nu heb ik een nieuwe CPU koeler gekocht die inmiddels verzonden is voor een totaalbedrag van 0 euro.

Wat zal de backlash zijn van deze actie?

Er is van tevoren gepland hoeveel codes er weggegeven zouden worden, namelijk 50 duizend.

Gaat mijn product teruggeroepen worden? Wat zijn eventuele Juridische paden die bewandeld kunnen worden door bol?

Beste antwoord (via Yorinn op 15-04-2021 19:46)

• P1ter
conclusie:

Codes mogen we houden volgens https://www.rtlnieuws.nl/...waarde-van-15-euro-online Deze link

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:01
Ik denk dat dit afhankelijk is van de voorwaarden die Bol.com hanteerde voor die actie. Afhankelijk van hoeveel mensen hier misbruik van hebben gemaakt zul je hier wel of niet wat van horen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:07

Tens

No 24 hours, no 3 or 100 days.

Als ik zo jouw verhaal lees lijkt het dat Bol een foutje gemaakt heeft.... >:)
Waar staan de voorwaarden voor deze actie?

(Je begrijpt dat als het je lukt je niet Bol benadeeld, maar mij, en alle andere klanten?)

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1ter
Tens schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:38:
Als ik zo jouw verhaal lees lijkt het dat Bol een foutje gemaakt heeft.... >:)
Waar staan de voorwaarden voor deze actie?

(Je begrijpt dat als het je lukt je niet Bol benadeeld, maar mij, en alle andere klanten?)
Er waren 50 duizend bonnen beschikbaar. Er stond niet in de voorwaarden dat je maar 1 bon per bestelling mocht gebruiken. Dit zullen we dus nog weel eens gaan zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

P1ter schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:33:
Bij bol.com was afgelopen dagen een actie dat Franse klanten een kortingsbon van 15 euro konden krijgen door te reageren op een 'Facebook Offer'.
Fijn dat je de actie ook even met ons gedeeld hebt. 8)7

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens

Tens

P1ter schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:39:
[...]

Er waren 50 duizend bonnen beschikbaar. Er stond niet in de voorwaarden dat je maar 1 bon per bestelling mocht gebruiken. Dit zullen we dus nog weel eens gaan zien...
de vraag was eigenlijk: waar staan de voorwaarden? |:(

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 17:28

markvt

Peppi Cola

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1ter
Greatsword schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:42:
[...]

Fijn dat je de actie ook even met ons gedeeld hebt. 8)7
Toen ik bedacht dit topic te maken, was de actie al een dag afgelopen. Echter stond deze actie op de voorpagina van pepper, dus dacht er niet meer aan om hem verder te delen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1ter
Hmmm, interessant. De omstandigheden zijn hier natuurlijk net ietsje anders, aangezien er niet zulk soort strenge voorwaarden te vinden waren. De post is echter al verwijderd dus ik kan de info daar niet meer vinden. Op die pagina werd ik gisteren doorverwezen naar Bols algemene couponvoorwaarden. Niets specifieks voor die actie dus. We gaan het zien

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• P1ter
conclusie:

Codes mogen we houden volgens https://www.rtlnieuws.nl/...waarde-van-15-euro-online Deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens

Tens

hm, per account één voucher staat er, maar blijf hopen zou ik zeggen.
Heb je cpu cooler al binnen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Als je de cooler krijgt: geluk gehad, gratis cooler.

Als bol.com een factuur nastuurt: een vent zijn en betalen en hier geen topic openen met de vraag hoe je er onderuit komt oid :Y

[ Voor 5% gewijzigd door ImNotnoa op 15-04-2021 19:38 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05 18:26

DaveFlash

Here's to the crazy ones

heeft iemand die code nog?

update: de fb pagina gevonden, maar helaas, code al weggehaald door bollecom :'(

[ Voor 62% gewijzigd door DaveFlash op 15-04-2021 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

Je kreeg ooit bij KitKat 5 euro play store tegoed als je met een nieuw emailadres registreerde. Had ik voor 80 cent per reep 5 euro tegoed. Niemand over gehoord ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1ter
ImNotnoa schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:36:
Als je de cooler krijgt: geluk gehad, gratis cooler.

Als bol.com een factuur nastuurt: een vent zijn en betalen en hier geen topic openen met de vraag hoe je er onderuit komt oid :Y
Cooler is inmiddels binnen. Ik had er qua prijs al op gerekend dat ik t altijd nog zou moeten terugbetalen, dus dat vind ik prima als ik een factuur na krijg.
Pagina: 1