Hallo, wij hebben een kleine badkamer met douche en apart bad, maar het bad is eigenlijk te klein. Wij overwegen nu een bad douche combi met deurtje. Iemand ervaring mee?:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M7Qpc5ZmRumqJJ0lHWb3bCvg.jpg?f=user_large)
Overigens zou een "gewoon" bad waar je in kan douchen ook een optie zijn, maar ik denk dat bij verkoop zo'n bad met deurtje er veel netter uitziet. Bovendien vinden wij het zelf ook handig, het is wel fors duurder. Ik wil graag weten of iemand dit heeft (gezien) en of het lekker en handig werkt, zonder lekkage of been stoten etc.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M7Qpc5ZmRumqJJ0lHWb3bCvg.jpg?f=user_large)
Overigens zou een "gewoon" bad waar je in kan douchen ook een optie zijn, maar ik denk dat bij verkoop zo'n bad met deurtje er veel netter uitziet. Bovendien vinden wij het zelf ook handig, het is wel fors duurder. Ik wil graag weten of iemand dit heeft (gezien) en of het lekker en handig werkt, zonder lekkage of been stoten etc.