Mijn zoontje had keilang gespaard voor een mechanische RGB toetsenbord. Het werd de Razer Huntsman Mini van 120 euro (!!). Waarom dit toetsenbord? Vanwege de RGB natuurlijk, maar ook vanwege het klakgeluid als je een toets in drukt.
Hij natuurlijk trots, want alles moet RGB zijn tegenwoordig. Zijn hele kamer is zowat een kermis lol. Ware het niet dat het toetsenbord het na 1 week het gewoon al begaf. De ledjes doen het niet meer. Bij nader onderzoek vond ik het toetsenbord sowieso maar hartstikke waardeloos, want het is het alleen maar plastic terwijl ik van mechanische toetsenborden gewend ben dat deze zeer zwaar zijn. Tot wel een kilo aan toe.
Afijn, RMA aangemaakt en we kregen netjes bericht dat we het geld terug kregen. Dus toen zei ik tegen hem dat we nu maar eens op zoek gaan naar een "echte" mechanisch toetsenbord.
Maar laat ik daar nu net totaal geen verstand van hebben
er zijn er zoveel. Dus ik dacht...er zullen vast wel Tweakers zijn die me een eindje op weg kunnen helpen ermee.
Zijn wensen zijn:
Hij natuurlijk trots, want alles moet RGB zijn tegenwoordig. Zijn hele kamer is zowat een kermis lol. Ware het niet dat het toetsenbord het na 1 week het gewoon al begaf. De ledjes doen het niet meer. Bij nader onderzoek vond ik het toetsenbord sowieso maar hartstikke waardeloos, want het is het alleen maar plastic terwijl ik van mechanische toetsenborden gewend ben dat deze zeer zwaar zijn. Tot wel een kilo aan toe.
Afijn, RMA aangemaakt en we kregen netjes bericht dat we het geld terug kregen. Dus toen zei ik tegen hem dat we nu maar eens op zoek gaan naar een "echte" mechanisch toetsenbord.
Maar laat ik daar nu net totaal geen verstand van hebben

Zijn wensen zijn:
- Een zwart model
- Een zwaar model (meer mijn wens natuurlijk)[/i]
- Het moet geluid maken als je een toets indrukt (klak geluid) ja, ik heb het niet verzonnen
- En uiteraard RGB functie met het liefst ook nog verschillende thema's