hallo allemaal ik heb een nieuwe pc samengesteld en heb er deze problemen mee.
heel men pc in elkander gestoken. opgezet om windows te instaleren.nu krijgt men monitor geen connectie en dus geen beeld.
ik heb toen men viedeokaart een een gtx 1060 eruit gehaald en op de igpu geprobeert dit werkte wel en kreeg ik beeld in de bios. videokaart er terug in en weeral geen beeld op videokaart. ik dacht eerst dat men videokaart stuk was deze dus terug in men oude pc gestoken en deze werkte perfect.
terug in de nieuwe gestoken en terug geen beeld ook niet als ik de dp kabel in men moederbord stak.
ok 1060 er terug uit en alleen op de igpu zo heb ik dan windows en alles geinstaleerd en dan terug de 1060 erin nu had ik wel beeld en kon ik alles in windows doen en dacht ik probleem opgelost.nu wou ik iets in de bios veranderen en terug geen beeld als ik doorstart naar windows wel. de 1060 er terug uitgehaald en in de igpu gestoken en dan geraak ik wel in de bios met beeld.
kan iemand me helpen het probleem op te lossen? of ga ik de rest van de tijd als ik iets in de bios wil aanpassen ook men 1060 eruit moeten halen;
ik weet niet of dit op de juiste plek op het forum staat.
dit is de pc waardat ik nu het probleem met heb.
heel men pc in elkander gestoken. opgezet om windows te instaleren.nu krijgt men monitor geen connectie en dus geen beeld.
ik heb toen men viedeokaart een een gtx 1060 eruit gehaald en op de igpu geprobeert dit werkte wel en kreeg ik beeld in de bios. videokaart er terug in en weeral geen beeld op videokaart. ik dacht eerst dat men videokaart stuk was deze dus terug in men oude pc gestoken en deze werkte perfect.
terug in de nieuwe gestoken en terug geen beeld ook niet als ik de dp kabel in men moederbord stak.
ok 1060 er terug uit en alleen op de igpu zo heb ik dan windows en alles geinstaleerd en dan terug de 1060 erin nu had ik wel beeld en kon ik alles in windows doen en dacht ik probleem opgelost.nu wou ik iets in de bios veranderen en terug geen beeld als ik doorstart naar windows wel. de 1060 er terug uitgehaald en in de igpu gestoken en dan geraak ik wel in de bios met beeld.
kan iemand me helpen het probleem op te lossen? of ga ik de rest van de tijd als ik iets in de bios wil aanpassen ook men 1060 eruit moeten halen;
ik weet niet of dit op de juiste plek op het forum staat.
dit is de pc waardat ik nu het probleem met heb.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10600K Boxed | € 212,45 | € 212,45 |
1 | Moederborden | MSI MAG Z490 Tomahawk | € 194,90 | € 194,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterCase H500M | € 199,99 | € 199,99 |
1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB | € 110,42 | € 110,42 |
1 | Ventilatoren | Cooler Master MasterFan MF140R ARGB, 140mm | € 14,99 | € 14,99 |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK4/32 | € 215,30 | € 215,30 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 860W Platinum | € 151,59 | € 151,59 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 299,- | € 299,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.398,64 |