• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn vrouw heeft sinds een paar maanden een Redmi Note 8T. Deze is uiteraard voorzien van de laatst beschikbare updates. Er zit een vervelend ding in dat toestel: soms blijft deze hangen, dan bevriest de app waar ze mee bezig is, en na 10 seconden tot een minuut of twee komt er weer leven in de brouwerij. Het scherm blijft dan gewoon aan en laat de app zien waar ze mee bezig is, op het scherm tikken doet dan ook helemaal niets. Nu is het geen erg krachtig toestel, maar dat bevriezen is ronduit vervelend. Ik heb gezocht of het aan bepaalde apps ligt, maar dat lijkt niet te zijn. Ik heb gezocht naar virussen of malware, maar ook dat lijkt het niet te zijn. Verder kan ik het niet reproduceren, het lijkt willekeurig op te treden.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Het enige wat nog rest is terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dat is ook weer zo'n gedoe.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• seyransss
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10-05-2021
als u dit probleem niet had vanaf het moment dat u de telefoon kocht, probeer dan een harde reset uit te voeren - hier zijn de instructies https://mobilexfiles.com/...redmi_note_8t/hard_reset/