[Google] Account onder toezicht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zat laatst wat te suffen, en heb per ongeluk het account van een van mijn kinderen onder toezicht geplaatst. Via Family Link kan je dan een-en-ander weer vrijgeven (maar YouTube kan bv niet meer, dat is YouTube Kids geworden),. Ik wil dat account echter helemaal niet onder toezicht hebben. Inmiddels is ze de 13 jaar gepasseerd, dat staat ook keurig in Google, maar desondanks blijft het onder toezicht staan en krijg ik dat toezicht er niet vanaf. Zoals ik het bij Google lees, zou er na haar 13e verjaardag 'iets' moeten komen waarna het account niet meer onder toezicht staat.

Nu kan ik een ander account maken, maar dit is een mooi account welke ik niet kwijt wil.

Heeft iemand een idee hoe ik dat toezicht er vanaf kan krijgen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 20:54

skate master

Autodesk Educator Expert

In Nederland is de leeftijd 16 jaar om je eigen account te beheren, daarom lukt dat dus nog niet.
https://support.google.co...r/1350409#zippy=%2Ceurope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Jammer dit. En Google kennende kom je hier alleen onderuit als je liegt over de leeftijd? Er is geen nette manier om aan te geven dat ik het prima vind dat ze haar eigen account heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncer1980
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-11-2023
heb je al een oplossing gevonden? Hier zelfde probleem.
Heb nu leeftijd zo ingesteld dat ze morgen 16 wordt. Hopelijk kan ik dan toezicht opheffen. Ze kan nu niets kopen op google play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ja: keihard liegen ...