Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 2Crazy187
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 27-12-2024
Goedemiddag iedereen,

Ik zit met een klein probleempje. Wij hebben net een Vaillant EcotTec Plus VCW 346 (Belgische ketel) aangekocht met daarbij een VRT350 (kamerthermostaat). Bij het aankopen zei de verkoper dat we via een extra bordje (VR33) konden overschakelen naar OpenTherm. Ik heb dit onlangs pas kunnen navragen bij Vaillant zelf en ik kreeg onderstaande antwoord:

Een VR33-module wordt voornamelijk gebruikt door Vaillant Nederland in combinatie met een opentherm-thermostaat.

Vaillant België ondersteunt het gebruik van een opentherm-thermostaat in combinatie met een Vaillant ketel niet, behalve als deze aan/uit wordt aangesloten.

Nu was mijn vraag, kan ik dit extra bordje aankopen en toch aansluiten? Bedoeling is om (voorlopig) de kamerthermostaat blijvend te gebruiken totdat Dashticz volledig up en running is.
Ik wil een slimme thermostaat koppelen aan Dashticz en dan via een ipad dit bedienen. Alleen weet ik niet welk slimme thermostaat jullie aanraden?

Hieronder vind je een foto van mijn cv ketel.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xh5GmjjXBYV5xyBcCPK_JUfGZ2g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j9qUUJKcjdeMjJkvwZiKb3wf.jpg?f=fotoalbum_large