Ps4 cd spel updaten in rustmodes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onrbaboo
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik probeerde net een cd te updaten in Rustmodes op de ps4. Maar toen ik de ps4 weer opstartte begon de update weer vanaf 0. Kan cd’s wel in de rustmodes??

Ik heb alle instellingen nagevolgd en gecheckt.

Iemand die mij kan helpen?!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:30
Je bedoeld de Blu-ray disc. Die installatie kan niet in rustmodes. Nadat de disk geïnstalleerd is, kunnen de patches/updates in rustmodes gedownload en geïnstalleerd worden.

Daarnaast doe je niet de Blu-ray updaten maar de installatie op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onrbaboo
@corporalnl Het is zegmaar een spel cd die ik nog niet had geïnstalleerd op mijn ps4. Hij moest nog gekopieerd worden en geïnstalleerd worden. Kan dat niet op rustmodes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
Onrbaboo schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:39:
@corporalnl Het is zegmaar een spel cd die ik nog niet had geïnstalleerd op mijn ps4. Hij moest nog gekopieerd worden en geïnstalleerd worden. Kan dat niet op rustmodes?
Nee dat kan niet.

De "CD" is overigens een Blu-Ray. Dit om verwarring te voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onrbaboo
@corporalnl had net begrepen van een vriend, dat als je hem weer opstart dat de gb of mb van het bestand wel minder is maar dan wel van 0 begint. Dus hij begint van 0 maar in die tijd van de rustmodes zijn er mb/gb afgegaan en dat die daarvan aftelt ipv de normale geheugen van het spel. Kan dat kloppen of? Ik heb zelf niet daarnaar gekeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
Dat zou kunnen, zelf let ik daar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieks
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-02 16:38
Ga naar Instellingen> Instellingen voor energiebesparing> Functies instellen die beschikbaar zijn in de Rust-modus

Misschien moet je hier eens even kijken. Ik weet dat je daar kan aanvinken dat internet actief blijft tijdens rustmodus, maar heb geen idee of je daar ook het "installeren in rustmodus" o.i.d. kan aanvinken.

Succes!
Pagina: 1