Gezocht: mensen om Qobuz en Tidal Family accounts te delen

Pagina: 1
Acties:
  • 650 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narache
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-05-2022
Hallo,

Ik was laatst bezig om Tidal en Qobuz met elkaar te vergelijken. Beide streamingsdiensten hebben hun sterke en zwakke punten. Ik realiseerde me dat ik ze het liefst allebei zou hebben, maar met 40 euro in de maand is dat wat prijzig. Ik ben wat op hun sites gaan neuzen en kwam erachter dat beide streamingsdiensten een family account aanbod hebben dat beide ongeveer 30 euro in de maand kost. Hier kunnen 6 mensen samen op. Dat is dus 5 euro per persoon per streamingsdienst en totaal 10 euro voor beide diensten. Dat maakt het een heel ander verhaal!

Nu heb ik in mijn omgeving helaas vrijwel geen mensen die iets geven om geluidskwaliteit. Hoe goed dit aanbod ook is, ze zullen het teveel gedoe vinden. Zijn er hier mensen die samen met mij een family abonnement op beide streamingsdiensten willen afsluiten? Zou geweldig zijn om maandelijks voor een tientje toegang te hebben tot deze mooie platforms. Ik ga ervan uit dat we niet op hetzelfde adres hoeven te wonen. Ik kom dat in elk geval niet tegen.

Hoor graag of er interesse is!

Groeten, Bouke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit zien we als spam/werving op het forum. En dan hebben we het niet eens of dit wel kan bij de diensten. Topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.