• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Oom van me heeft in Singapore een JVC digitale video camera gekocht (GR-DVX40). Bij deze Camera ontving hij een CD met daarop twee programma's. Een om "foto's" van uit het geheugen van de camera te halen en een om "video beelden" van de camera te halen. De software voor het downloaden van die video beelden wil niet installeren.

Iedere keer krijg je de melding dat gedeelde bestanden in gebruik zijn. Ik heb de installatie op 4 verschillende pc's geprobeerd op 3 verschillende OS'sen (Win2k, Win95 en Win98) iedere keer dezelfde foutmelding.

De helpdesk van JVC zegt dat dit een Windows foutmelding is en niet een van hun software, derhalve geen support. De JVC "winkel" vraagt 100 piek alleen al om de CD in ontvangst te nemen voordat ze er nog maar naar gekeken hebben.

Mijn vraag: Zou het kunnen dat de jappanse software niet samenwerkt met onze westerse systemen, of in ieder geval conflicten genereert? Kan iemand een nederlandse VDPro online zetten (is maar 2 MB) niet als warez request maar meer als test om te kijken of de software werkt?

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wij hebben ook zo'n camera van JVC....die kleine, camera van het jaar ofzo?

Foto's en videomail kan je gewoon met USB eruit halen, ff drivers instaleren en dan komt er een extra schijf bij in windows verkenner. Dus daar heb je die software niet voor nodig.

Er zat ook nog zo'n kabel bij zodat je echt alle video digitaal kon overpompen, alleen dan had je zo'n extra aansluiting nodig op je computer, en dat hebben we niet....dus daar kan ik je niet mee helpen.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.