Beste Tweakers,
In november heb ik een bestelling geplaatst voor een MSI 3080 GPU bij een nederlandse webshop. Tot vanochtend heb ik keurig gewacht op de levering van mijn product, want iedereen weet wat een enorme puinhoop de markt is momenteel.
Vanochtend kreeg ik van de webshop een mail waarin hetvolgende staat;
Ook al staan ze mogelijk volledig in hun recht omdat ze aangeven dat het niet hun schuld is, lijkt het mij niet meer dan fair dat de gedupeerden de mogelijkheid krijgen om een andere RTX3080 te bestellen voor MSRP en hun positie houden op de ranglijst van leveringen.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden van dit hele euvel.
In november heb ik een bestelling geplaatst voor een MSI 3080 GPU bij een nederlandse webshop. Tot vanochtend heb ik keurig gewacht op de levering van mijn product, want iedereen weet wat een enorme puinhoop de markt is momenteel.
Vanochtend kreeg ik van de webshop een mail waarin hetvolgende staat;
Als je al zo lang wacht op een kaart, en je leest dit, is dit natuurlijk volkomen k*t. Maar afgezien daarvan, wat zijn hierin eventueel mijn rechten? Is dit wat ik moet accepteren? Dan heb ik straks het geld terug en daarmee kan ik niet eens een gelijkwaardige kaart kopen omdat de prijzen geëxplodeerd zijn. Daarnaast kom je dan ook weer onderaan de lijst voor leveringen...Naar aanleiding van je bestelling van het artikelnummer: xxxxxxxx VGA MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G moeten wij je helaas mededelen dat de fabrikant heeft besloten deze niet meer te produceren.
Dit besluit ligt buiten onze macht. Hierdoor is levering van je product onmogelijk geworden en we zijn dan ook genoodzaakt je order te annuleren. We gaan uiteraard je aankoopbedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 3 werkdagen terugstorten.
Het aankoopbedrag wordt teruggestort via dezelfde betaalmethode waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
Ook al staan ze mogelijk volledig in hun recht omdat ze aangeven dat het niet hun schuld is, lijkt het mij niet meer dan fair dat de gedupeerden de mogelijkheid krijgen om een andere RTX3080 te bestellen voor MSRP en hun positie houden op de ranglijst van leveringen.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden van dit hele euvel.