SCSI harddisk bij hardwarezone.nl: goedkoop

Pagina: 1
Acties:

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 08:59
Ben net via de pricewatch aanbeland bij www.hadwarezone.nl: zij verkopen echt goedkope harddisks: 9 Gb U2W voor 239 en 18 Gb U2W voor 349. Dit zijn prijzen dat mensen tweedehands vragen.
Weet iemand of deze haddisken misschien tweedehands zijn en/of kent iemand hardwarezone??

• wezep
Niemand die ooit wat gekocht heeft bij hardwarezone.nl??
Aan de prijzen te zien zijn ze echt goedkoop!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik zou zeggen stuur ze een mailtje om te vragen of ze nieuw zijn
en misschien willen ze je ook nog wel vertellen hoe het komt dat ze ze zo goedkoop kunnen verkopen :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 14:59
Verander de link ff in haRdwarezone, want nu doet ie het nie :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38
Volgens mij komt het omdat het wat oudere disken zijn: Ultra SCSI en U2W. Maar leuk als je een SCSI controller hebt en er goedkoop wat diskjes aan wil hangen. Zal eens kijken hoe snel dat spul is (zit geloof ik ook een 10Krpm bij); heb namelijk zelf nét een 19160 op de kop getikt :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 18:31 schreef InterCC het volgende:
Verander de link ff in haRdwarezone, want nu doet ie het nie :)
http://www.hardwarezone.nl/

Verwijderd

Hoi,

We zijn een klein bedrijf en verkopen restpartijen, van soms enkele stuks en soms meer. Doordat het restpartijen zijn kunnen we soms leuke prijzen berekenen. Je krijgt altijd een jaar garantie bij ons.

Groeten,
Hardwarezone.nl

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Hoe zit het dan met het wel of niet op voorraad zijn?

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-04 22:28
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:56 schreef Kippenijzer het volgende:
Hoe zit het dan met het wel of niet op voorraad zijn?
Moet je denk ik even mailen naar info@hardwarezone.nl

Maar ik heb eens gekeken, er staan zeker wel wat leuke aanbiedingen bij.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Jup, zodra ik weet wat er bij een ASUS PCI896 SCSI Kaart geleverd wordt (wel of geen U2W kabel+terminator LVD) gaat ik een Tekram DC390U2W aanschaffen...

Verwijderd

De producten op onze pagina's zijn allemaal op voorraad. Het gebeurt echter nog wel eens dat net iemand je voor is bij het bestellen en dat we dan door de voorraad heen zijn. Op=Op

• wezep
Klinkt allemaal wel OK.
Ik zit te denken om een 18 Gb U2W schijf te kopne: de IBM Ultrastar 18XP, iemand ervaringen mee??

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb net een bestelling voor die 10000rpm IBM 36ZX 36GB HDD geplaatst .. hopelijk is niemand me voor geweest :) .

PC Specs

• Bomberman
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:45 schreef hardwarezone het volgende:
Hoi,

We zijn een klein bedrijf en verkopen restpartijen, van soms enkele stuks en soms meer. Doordat het restpartijen zijn kunnen we soms leuke prijzen berekenen. Je krijgt altijd een jaar garantie bij ons.

Groeten,
Hardwarezone.nl
Jullie site lijkt trouwens heel erg op die van Venema Computers .. of is dat een standaard lay-out ofzo :? .

PC Specs

• Bomberman
Ow shit .. volgens mij is die 36ZX SCA :o . Volgende keer toch wat beter opletten voordat ik een bestelling maak |:( .

PC Specs

Verwijderd

Nee, die layout hebben we inderdaad niet zelf bedacht (en Venema dus ook niet), is inderdaad een standaard layout.

Verwijderd

Bomberman, het is een DMVS36V met 68-polige aansluiting. Doe dus een beetje voorzichtig met je hoofd;-)

• Bomberman
Op zondag 19 augustus 2001 01:06 schreef hardwarezone het volgende:
Bomberman, het is een DMVS36V met 68-polige aansluiting. Doe dus een beetje voorzichtig met je hoofd;-)
Hehe ;) .. maar dat betekent dus dat ik de schijf met een gewone 68-polige kabel kan aansluiten op m'n U160 Adaptec controller toch (sorry ben SCSI newbie :P )? Oops .. heb net een verzoek om annulering gemailed naar jullie vanwege dat SCA .. beschouw die mail dan maar als niet verzonden (Tommy is de naam :) ).

Alvast bedankt!

[edit]-> Ow ik zie dat jullie al op dat mailtje gereageerd hebben. Cool .. zo laat, in het weekend en zo snel ook nog!

PC Specs

Verwijderd

Bedankt voor het compliment;-) We proberen zo snel mogelijk te reageren als we een vraag binnenkrijgen.

Je kunt die schijf overigens gewoon aansluiten op je U160-controller.
Pagina: 1