MSI rtx 3080 gaming x trio annulering

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvzut
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-05 07:55
Beste tweakers,

Vanochtend kreeg ik het bericht van alternate.nl dat mijn order voor de MSI rtx 3080 gaming x trio is geannuleerd doordat de fabrikant heeft besloten ze niet meer te produceren. Dit breekt echt mijn hart nu ik al meer dan een half jaar op deze order wacht. Laat staan dat ik voor een vergelijkbare videokaart nu meer dan het dubbele van de prijs zal moeten neerleggen dan dat ik er in oktober vorig jaar voor heb betaald. Erg jammer.

Het zijn donkere tijden voor de videokaartenmarkt.

Niels

nielsvzut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niceone_548
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-09 15:04
Kreeg toenet hetzelfde emailtje van Megekko.

Vind het persoonlijk best wel raar dat dit plots komt, aangezien MSI geen alternatieven heeft uitgebracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvzut
niceone_548 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:02:
Kreeg toenet hetzelfde emailtje van Megekko.

Vind het persoonlijk best wel raar dat dit plots komt, aangezien MSI geen alternatieven heeft uitgebracht...
Zeker raar. Al deze nee-verkopen zetten het bedrijf niet echt in het zonnetje.

nielsvzut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowStrike
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 16:12
Ik heb ook net een mail gehad, wat ik ook jammer vind is dat Alternate mij niet in een andere wachtrij wil plaatsen en zelf al besloten heeft dat ik mijn geld terug krijg.

Heeft het te maken dat de prijzen te hoog zijn geworden en dat ze kijken naar eigen belang?
Ik neem aan dat ze wel een alternatief kunnen aanbieden voor het wachten op je videokaart.

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvzut
HollowStrike schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:24:
Ik heb ook net een mail gehad, wat ik ook jammer vind is dat Alternate mij niet in een andere wachtrij wil plaatsen en zelf al besloten heeft dat ik mijn geld terug krijg.

Heeft het te maken dat de prijzen te hoog zijn geworden en dat ze kijken naar eigen belang?
Ik neem aan dat ze wel een alternatief kunnen aanbieden voor het wachten op je videokaart.

:S
Ja, klopt. Ze geven gelijk het geld terug. Tevergeefs hebben nu wel een heel aantal mensen netjes gewacht.
Alternate (of elke andere webshop) heeft natuurlijk niet de plicht om je een alternatief aan te bieden, maar dat neemt niet weg dat ze niet erg ruimhartig zijn. Als klant voelt dat bijna als verraad. Ach ja, het is nu eenmaal zo.

nielsvzut

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mitchellwien
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 12:29
Ook hier een email van Alternate. Order geplaatst op dag van release...
Echter ook geen alternatief aangeboden, en mag je voor 2,5x de prijs een ander product gaan bestellen (Wat ik niet ga doen).

Ook via een aantal wegen support medewerkers gesproken van MSI die van niks weten, nu een mail gestuurd naar "myservice@msi.com" op advies van een support medewerker in afwachting van een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowStrike
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 16:12
Dat vind ik juist ook heel vreemd MSI heeft nog niks naar buiten gebracht en de webshops zijn allemaal op de hoogte, moeten de webshops dan het slechte nieuws naar buiten brengen of hebben ze andere plannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvzut
mitchellwien schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:45:
Ook hier een email van Alternate. Order geplaatst op dag van release...
Echter ook geen alternatief aangeboden, en mag je voor 2,5x de prijs een ander product gaan bestellen (Wat ik niet ga doen).

Ook via een aantal wegen support medewerkers gesproken van MSI die van niks weten, nu een mail gestuurd naar "myservice@msi.com" op advies van een support medewerker in afwachting van een antwoord.
Jeetje dat is wel heel opmerkelijk. Ik leef met je mee. Dat zelfs support medewerkers van niks weten verandert de zaak.
Ik ben erg benieuwd wat je als antwoord op je mail krijgt.

nielsvzut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:58

br00ky

Moderator Harde Waren
Okay. Fijn. Maar voor ranten is geen plaats op het forum in een los topic ;). Heel vervelend maar in de levertijdentopics staan duizenden van dit soort berichten :+.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.