Beste collega tweakers,
Na jaren mijn oud PS/2 toetsenbord (met veel plezier) te hebben gebruikt werd het toch echt tijd voor een nieuwe
. Dit was het originele toetsenbord welke toentertijd bij mijn HP Z620 werd geleverd. Niks mis mee. Nooit problemen gehad met Win10 en zeker niet met de slaapstand. Dit laatste gebruik ik best wel vaak omdat ik het sonde vind dat mijn PC aanstaat als ik even een uurtje weg ben.
Maar nu het probleem, na instaleren van het nieuwe (ook HP) USB-toetsenbord lijkt Win10 van slag, de eerste dag ging het nog wel maar hierna komt de PC niet meer uit de slaapstand of als ik terug kom, nadat ik de PC zelf in de slaapstand heb gezet, staat de PC weer aan. Maar hij reageert nergens meer op.
Ik moet dan de aan/uit knop in gedrukt houden om het systeem uit te zetten.
Heef iemand dit eerder meegemaakt en een mogelijke oplossing gevonden?
Ik heb het oude toetsenbord maar weer aangesloten want dit schiet niet op zo.
David
Na jaren mijn oud PS/2 toetsenbord (met veel plezier) te hebben gebruikt werd het toch echt tijd voor een nieuwe
Maar nu het probleem, na instaleren van het nieuwe (ook HP) USB-toetsenbord lijkt Win10 van slag, de eerste dag ging het nog wel maar hierna komt de PC niet meer uit de slaapstand of als ik terug kom, nadat ik de PC zelf in de slaapstand heb gezet, staat de PC weer aan. Maar hij reageert nergens meer op.
Ik moet dan de aan/uit knop in gedrukt houden om het systeem uit te zetten.
Heef iemand dit eerder meegemaakt en een mogelijke oplossing gevonden?
Ik heb het oude toetsenbord maar weer aangesloten want dit schiet niet op zo.
David