Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
Beste tweakers,

Ik gebruik mijn bt oortje elke dag 12 tot 14 uur om oproepen van klanten te beantwoorden. Aangezien ik in een keuken werk waar collega's bezig zijn, de afzuigkap aanstaat heb ik redelijk achtergrond geluid. Ik heb tot op heden aardig wat geld gespendeerd aan bt oortjes vb, airpod 1, airpod 2, jabra supreme, een aantal recentere jabra's, huawei freebuds 3, oneplus bullets etc..
...

Wat ik zoek is een comfortabele oortje, met de best mogelijke spraakkwaliteit, waterdicht is een plus maar geen vereiste. Zoals jullie al merken heb ik in de laatste jaren een hoop geld er aan gespendeerd. Hierdoor wil ik een nieuwe miskoop voorkomen.

...

Dank bij voorbaat.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 14:50
In zo'n omgeving wil je misschien liever kijken naar een headset met microfoon op zo'n steeltje.

Ik heb de Samsung Buds Plus en een Bose QC35 en mijn ervaring is dat je in een stille omgeving prima gesprekken kan voeren maar, maar bij omgevingsgeluid hebben die dingen het allebei moeilijk. Regelmatig/voorspelbaar geluid zoals een afzuigkap of verkeer gaat dan nog wel maar plotselinge geluiden zoals in een keuken worden niet weggefilterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:40
Als ik het zo hoor zou ik eerder kijken naar iets van een Jabra Evolve 65 :) die zijn hier voor gemaakt.

[ Voor 0% gewijzigd door MitchellHearth op 14-04-2021 08:09 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
Die jabra evolve is te groot, en omslachtig, ik draag mijn oortjes ook buiten de zaak als ik ga leveren. De telefoon is doorgeschakeld naar mijn gsm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-09 12:19
Koop in iedergeval niet de Sony wf-1000xm3. De spraakkwaliteit daarvan is ruk.

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

12 tot 14 uur op een lading is met ANC ook niet doable.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
Bij mij hoeft het niet, ik versta de mensen doorgaans goed. Het gaat over mijn stem die via de mic verstaanbaar moet zijn. Dus anc staat in mijn geval af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:56
Als je wilt dat mensen jou wel goed horen, maar de omgeving niet zul je het beste resultaat hebben met een set waarbij de microfoon direct voor je mond zit. Bij enkel oortjes zal altijd meer omgevingsgeluid worden meegepakt..

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

In verband met hybride lesgeven (halve klas voor je / halve klas online) heb ik bij BOL zo’n oortje gekocht (New Bee VIP, dacht ik). Ding kost zo’n 20 euro, maar heeft een spraaktijd van 24 uur en die is bevestigd inmiddels. Omdat ik een hele dag gebruik moet kunnen maken van zo’n oortje, waren die dingen met 4-6 uur gesprekstijd allemaal niet geschikt.
Deze maakt zijn claims waar en volgens leerlingen ben ik perfevt verstaanbaar, ook met ruis/herrie in de klas :)

Edit: oortje heeft ook een goed bereik. Ik kan rustig even het lokaal uitlopen/bij collega binnenlopen, dus als je veel onderweg bent met veel uitstappen, is dat wel een mooie.

[ Voor 15% gewijzigd door Michael Knight op 15-04-2021 10:27 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1