ik heb een nokia 5510, en op mijn scherm staat nL PTT ( kweet nie wat voorn branch dit moet zijn, libertel? of hi? ik denk hi) maar iig als ik wil sms-en vraagt hij naar het nr vn de centrale, maar ik kan dat nummer nergenz vinden, wie kan mij helpe ?
nl Ptt is inderdaad van KPN, maar de telefoon herkent dat gewoon niet, kan je helaas niet aan het sms nummer van KPN helepen maar bij de primafoon wten ze "alles" (not)
no comment
Misschien moet je eerst ff zoeken naar een Nederlands woordenboek? 
[topic=41106] geeft meer info.
[topic=41106] geeft meer info.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
De nummers van een boel centrales staan tegenwoordig ook op teletekst.
Kijk bijvoorbeeld effe bij SBS-text naar hun SMS-chatpagina's.
In de uitleg staan overal de telefoonnummers vermeld, ik denk dat je inderdaad gewoon het KPN-nummer kan pakken.
Kijk bijvoorbeeld effe bij SBS-text naar hun SMS-chatpagina's.
In de uitleg staan overal de telefoonnummers vermeld, ik denk dat je inderdaad gewoon het KPN-nummer kan pakken.
Verwijderd
Jo RayOp donderdag 16 augustus 2001 12:34 schreef westcoastleader het volgende:
tnx guyz!
Verwijderd
Hee Het nummer van de berichtcentrale van kpn prepay (hi) is: 0653131314 veel su6Op donderdag 16 augustus 2001 12:15 schreef westcoastleader het volgende:
ik heb een nokia 5510, en op mijn scherm staat nL PTT ( kweet nie wat voorn branch dit moet zijn, libertel? of hi? ik denk hi) maar iig als ik wil sms-en vraagt hij naar het nr vn de centrale, maar ik kan dat nummer nergenz vinden, wie kan mij helpe ?
vergeet het nummer van de centrale er niet als +31nummer in te zetten, anders werkt het niet of niet goed.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Abo: +31653131313
PP: +31653131314
+31 hoeft niet, maar zonder +31 doet ie ut niet vanuit het buitenland.
PP: +31653131314
+31 hoeft niet, maar zonder +31 doet ie ut niet vanuit het buitenland.
volgens mij moet +31 wel.
Ik kan me herinneren dat ik vroeger weleens niet heb kunnen SMS (libertel, binnen Nederland) omdat ik er ook geen +31 voor had gezet.
Dit is overigens wel 5 of 6 jaar geleden. (helemaal in het begin van Libertel, toen ze nog geen landelijke dekking hadden)
Ik kan me herinneren dat ik vroeger weleens niet heb kunnen SMS (libertel, binnen Nederland) omdat ik er ook geen +31 voor had gezet.
Dit is overigens wel 5 of 6 jaar geleden. (helemaal in het begin van Libertel, toen ze nog geen landelijke dekking hadden)
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Pagina: 1