Betaalbare gaming mouse

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarvinnn
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-08-2021
Beste Tweakers,

Ik speel nu al een aantal jaar competitief Fortnite, maar doe dit nog steeds met een dualshock 4 controller. Ik ben al mijn gehele leven gewend om op controller te spelen, maar wil nu de stap maken naar mkb. Dit zal enige tijd vergen, maar dat heb ik er voor over.

Na een aantal dagen informatie op te hebben gedaan over waar op te letten voor een goede toetsenbord en muis, ben ik uitgekomen bij de 'Corsair k55' als toetsenbord. Nu ben ik nog op zoek naar een muis, en heb ik er zeker een paar op het oog. Echter kan ik niet tot de conclusie komen, welke nou de beste optie is. De muizen die ik op het oog heb zijn: De Corsair m65 pro, de Corsair m55, de SteelSeries rival 3 en de Razer Deathadder.

In totaal ben ik bereid om voor toetsenbord en muis gezamenlijk zo'n 100 euro uit te geven.

Heeft iemand ervaring met een of meerdere van opgenoemde muizen? Of heeft iemand nog een ander alternatief voor zowel het toetsenbord als de opgenoemde muizen? Ik hoor het graag :)

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiboy19
  • Laatst online: 15-09 22:16

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

Hoe groot zijn jouw handen? Ga je de plam, claw of fingertip grip gebruiken? Welke grootte muis vind je fijn?

En volgens mij moet dit ook in CAA.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarvinnn
De lengte van mijn hand van pols tot topje middelvinger is 18cm. Ik ben van plan om tussen palm en claw grip te gaan spelen. Ik heb nu een medium muis en die voelt top aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:28
Heb zelf de combo corsair k68 en razer death adder elite, ben daar zeer tevreden over!
Is iets duurder dan 100,- totaal, als je echter op aanbiedingen let, kan je in de buurt van 120, - het wel krijgen.
Als je het nu direct wilt hebben is het +/- 150 bij megekko

[ Voor 21% gewijzigd door Cyriel85 op 13-04-2021 18:19 ]

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiboy19
  • Laatst online: 15-09 22:16

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

ik heb zelf ook een DeathAdder, maar dan deze versie. ik gebruik zelf de palm grip en vind hem erg fijn. ook voor claw grip is hij prima.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarvinnn
Hoe denken jullie over de Corsair k55 met de m65 pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:13

br00ky

Moderator Harde Waren
Pagina: 1