Hi,
Ik wil ban wat huidige losse onderdelen een nieuw budget (divx) systeempje in elkaar schroeven.
Op dit moment heb ik nog wel mobo's over, maar deze zijn allemaal Slot1.
Ik heb dus ook nog een Chaintec 6BTM.
Nu dacht ik, als ik daar nu zo'n converter op dou, en vervolgens een Celly erop knal.
Gaat dat dan werken?
Ik ben momenteel niet zeker van het type board, maar hij kan iig een PIII-450 aan.
Achter word ik een beetje verward door al het gedoe over Socket370 en dan weer FCPGA.
Een cobverter kost weinig, en zo'n celly.
Dus dan zou ik redelijk goedkoop uit zijn.
De craag is echter of het op elkaar gaat passen.
Over de converter: Bij Man&Muis hebben ze een "Asus verloopvoetje van Intel Slot 1 naar Intel Socket 370 DL"
Deze zou dus op mijn Chaintech passen, om daar weer een celly FCPGA in te doen?
En last but nit least... moet er dan een FCPGA koeler of een PIII koeler op
* Koffie confused, je upgrade ff een jaartje niet en het is niet meer bij te benen.
EDIT:
Ik lees net in het 'hoe bouw ik een PC' topic, dat ik dus een celly-koeler moet plaatsen.
Ik wil ban wat huidige losse onderdelen een nieuw budget (divx) systeempje in elkaar schroeven.
Op dit moment heb ik nog wel mobo's over, maar deze zijn allemaal Slot1.
Ik heb dus ook nog een Chaintec 6BTM.
Nu dacht ik, als ik daar nu zo'n converter op dou, en vervolgens een Celly erop knal.
Gaat dat dan werken?
Ik ben momenteel niet zeker van het type board, maar hij kan iig een PIII-450 aan.
Achter word ik een beetje verward door al het gedoe over Socket370 en dan weer FCPGA.
Een cobverter kost weinig, en zo'n celly.
Dus dan zou ik redelijk goedkoop uit zijn.
De craag is echter of het op elkaar gaat passen.
Over de converter: Bij Man&Muis hebben ze een "Asus verloopvoetje van Intel Slot 1 naar Intel Socket 370 DL"
Deze zou dus op mijn Chaintech passen, om daar weer een celly FCPGA in te doen?
En last but nit least... moet er dan een FCPGA koeler of een PIII koeler op
* Koffie confused, je upgrade ff een jaartje niet en het is niet meer bij te benen.
EDIT:
Ik lees net in het 'hoe bouw ik een PC' topic, dat ik dus een celly-koeler moet plaatsen.