Mijn vraag
... Ik heb een Lenovo IdeaPad 700 17isk.
Met i5 6e generatie
8gb ram
256gb SSD
Nvidea 940mx
Probleem: af en toe werken de toetsen wij Windows toets en q,w,e,r u,i,o,p niet. Uitgezonderd t en y van de bovenste rij
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Software van Windows update
- driver booster pro
- software van Lenovo
Af en toe werkt alles wel. Maakt niet uit welke software is geïnstalleerd..
- Laptop open gehad. Accu los, bios batterij los. 60 seconden power knop ingedrukt. Resultaat: 1 dag alles goed werken.
- 2e poging, probleemoplosser gedaan voor toetsenbord. Alles 1 dag werken en toen weer niet. Daarna werkte de probleem oplosser niet meer.
- 3e poging: alle toetsen losgehaald die het niet doen. Toen werkte alles weer. 2 dagen heeft het goed gewerkt, daarna stopte deze toetsen ze er weer mee.
Lijkt me stug dat het in het toetsenbord zit, anders zou het helemaal niet meer werken.
Nog 1 opmerking: als ik r en t tegelijk indruk, en dan e erbij, gaat het volume omhoog... Dat is op het moment dat de toetsen niet werken.
Toch software die op de achtergrond veranderd?..
Misschien
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
... Ik heb een Lenovo IdeaPad 700 17isk.
Met i5 6e generatie
8gb ram
256gb SSD
Nvidea 940mx
Probleem: af en toe werken de toetsen wij Windows toets en q,w,e,r u,i,o,p niet. Uitgezonderd t en y van de bovenste rij
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Software van Windows update
- driver booster pro
- software van Lenovo
Af en toe werkt alles wel. Maakt niet uit welke software is geïnstalleerd..
- Laptop open gehad. Accu los, bios batterij los. 60 seconden power knop ingedrukt. Resultaat: 1 dag alles goed werken.
- 2e poging, probleemoplosser gedaan voor toetsenbord. Alles 1 dag werken en toen weer niet. Daarna werkte de probleem oplosser niet meer.
- 3e poging: alle toetsen losgehaald die het niet doen. Toen werkte alles weer. 2 dagen heeft het goed gewerkt, daarna stopte deze toetsen ze er weer mee.
Lijkt me stug dat het in het toetsenbord zit, anders zou het helemaal niet meer werken.
Nog 1 opmerking: als ik r en t tegelijk indruk, en dan e erbij, gaat het volume omhoog... Dat is op het moment dat de toetsen niet werken.
Toch software die op de achtergrond veranderd?..
Misschien
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...