Benchmark polls

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
Ik ben al een tijd op zoek naar een goede actuele benchmark waarin WIFI6 (802.11ax) setups (router/ap/adapter) aan de tand worden gevoeld. Deze vraag is bij mij ontstaan omdat je bij veel nieuwe producten theoretische doorvoersnelheden krijgt voorgeschoteld waar je in de praktijk met een gbit verbinding weinig van terug ziet. Dit bracht me op het idee om periodiek een poll te plaatsen op de frontpage waar gebruikers wordt gevraagd om aan te geven welke benchmark zij graag zouden zien.

Dit lijkt me een praktisch en eenvoudig middel om te polsen waar de behoefte van de community ligt op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28
Polls hebben geen dynamische antwoorden, dus dan moet de redactie zelf al gaan voorsorteren, dat kan dan beter in een los topic, dan kan het ook beargumenteert worden. Misschien daaruit afleidend wel een poll

Over je specifieke voorbeeld, er zit een hoop kennis in de redactie, maar qua netwerken/wifi is dat volgens mij wat minder, dat zou ik zelf elders zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
Helder, ik was in de veronderstelling dat een "Anders, namelijk..." wel mogelijk was.

Dan zoek ik gewoon verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28
densoN schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:07:
Helder, ik was in de veronderstelling dat een "Anders, namelijk..." wel mogelijk was.

Dan zoek ik gewoon verder :)
Ja, maar dan gaat alsnog iedereen los alles noemen :) Maar een topic met daaruitvolgend een poll is geen gek idee natuurlijk! Sorteren op duimpjes en dat kunnen ze best meenemen