Medion erazer x6603 i7 videokaart/externe videokaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yurbach
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-04-2021
Mijn vraag

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze forum en had een vraag waar ik zelf niet echt uit kom. Ben best een leek op het gebied van laptops.

Ik heb een medion erazer x6603 i7 met een nvidia geforce gtx 1050Ti.

Intel core i7-7700HQ CPU 2,8 ghz
Intern werkgeheugen: 16GB
Videokaart: nvidia geforce gtx 1050ti

Mijn vraag is of ik er een externe videokaart bij kan krijgen en welke zou dan goed zijn? Of is het mogelijk om je huidige videokaart te vervangen?

Mijn dank is groot!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54

nelizmastr

Goed wies kapot

Als de laptop geen thunderbolt poort heeft is er geen zinnige upgrade mogelijk. De 1050Ti is gesoldeerd op het moederbord.

Als de 1050Ti niet meer voldoet is het verstandig te gaan sparen voor een nieuwe laptop.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Dat is mogelijk, maar zeer onpraktisch aangezien je geen Thunderbolt poort hebt. Je zal dan je WIFI kaart eruit moeten halen en iets gebruiken zoals de EXP GDC Beast (google/AliExpress)

Dat zit er dan echter permanent in en er steekt een kabel uit je laptop. Prima als hij nooit ergens mee heen genomen wordt maar verre van ideaal in elke andere situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Connor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-05 14:19
Waar gebruik je de laptop voor? En wat is je budget? Ik denk dat het handiger is om naar een nieuwe laptop te kijken. Dan ben je op dit moment net zo duur uit als een losse videokaart met dock. Als je die al ergens op voorraad kan vinden voor een redelijke prijs.